• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: ATP - RAFAEL NADAL

[quote author=Biljana link=topic=474.msg89229#msg89229 date=1252484087]
    http://www.youtube.com/watch?v=g9DGs...eature=related
    [/quote]
    Niko me nije tjerao da ulazim ovdje i da otvaram link,sam sam kriv,ali vjerovatno cu imati nocne more...
    sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=474.msg89268#msg89268 date=1252492653]
      [quote author=Biljana link=topic=474.msg89229#msg89229 date=1252484087]
      http://www.youtube.com/watch?v=g9DGs...eature=related
      [/quote]
      Niko me nije tjerao da ulazim ovdje i da otvaram link,sam sam kriv,ali vjerovatno cu imati nocne more...
      [/quote]

Comment

Sta je smijesno ???,evo pogledajte njemu se svidja kad ga ljube(a ko zna sta mu rade jos)...ovaj... muskarci srednjih godina :-[ :-[ :-[

http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/...hp?vest=146254
        sigpic

Comment

"Za mene to nije bio problem. Stvarno je bio veoma fin. Rekao je 'ja te volim' i poljubio me", objasnio je Nadal, koji je izborio plasman u ?etvrtfinale.

auuuuuuuu :-X :-X :-X :-X
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Ako neko nije vidio,ovo je izjavio Rafica :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

"Za mene to nije bio problem. Stvarno je bio veoma fin. Rekao je 'ja te volim' i poljubio me"
            sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=474.msg89286#msg89286 date=1252495516]
              Sta je smijesno ???,evo pogledajte njemu se svidja kad ga ljube(a ko zna sta mu rade jos)...ovaj... muskarci srednjih godina :-[ :-[ :-[

http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/...hp?vest=146254
              [/quote]oduvjek se znalo,da su spanci nastran narod...zar moraju i na terenu to pakazuju,i da tjeraju ljude od tenisa! :-[
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Pa ne znam,ovo je velika bruka i sramota :-[,i to samo dan posto je FC postao moderator,e Rafa,Rafa...
                sigpic

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Au njih su stvarno prekinuli :-[ :-[ :-[,pogledajte Rafa je vec bio poceo da se skida :-[ :-[ :-[

sigpic

Comment

Svako je drukciji,kada Nole igra zadnji mec dana,on pravi sou sa Mekenrom poslije meca,a kada Rafa igra zadnji mec dana...i on pravi sou sa svojim drugarom ;D ;D ;D
                      sigpic
                      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Ma voli on da se s vremena na vrijeme poigra s drugarima,to smo znali,ali ovako javno,posle meca,pa daj strpi se bar dok ne dodjes do svlacionice...pa se tamo... :-[
                        sigpic

Comment

Pa mozda mu je drugar tek dosao iz Spanije,pa nisu mogli da cekaju,uzeleli su se jedan drugog :-[ :-[ :-[
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

BRUKA!
                            sigpic

Comment

• [/quote]
                              Pa mozda je to,ali opet dje na sred terena ???,mogli su da sacekaju jos 10-ak minuta,da se... :-[ :-[ :-[

BRUKA i SRAMOTA
                              sigpic

Comment

• [/quote]
                                Pa mozda je to,ali opet dje na sred terena ???,mogli su da sacekaju jos 10-ak minuta,da se... :-[ :-[ :-[

BRUKA i SRAMOTA
                                [/quote]prvi set se razvukao,oduzilo se... :-[
                                sigpic

Comment

Working...
                                X