X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: ATP - RAFAEL NADAL

[quote author=mr.gold link=topic=474.msg52711#msg52711 date=1236030976]
    [quote author=fc nadal link=topic=474.msg52709#msg52709 date=1236030446]
    Super je,znaci ja noletovu sliku godinu ti nadalu mjesec i samo jos nesto....U tih mjesec dana ako ja dobijem nikada ne smijes napisati da nadal udarac lopste da je defanzivac i nesto tako pogrdno ni ja o novaku naravno......Malo je mjesec,a ja godinu,moze li ti 3 mjeseca.....DOGOVORENOOO.......................... ... ;) ;)
    [/quote]

Sta ja Nadalu? Ajde ti Nadalu.
    Salim se

Ako si pristao, dogovor je mesec i godina.
    Nema ocu psikim necu piskim.
    Ako izgubim, casna Titova i pionirska rec, necu nista ruzno da napisem o Rafici.
    A ti za to vreme mozes da pises sta hoces i pozelis o kome god hoces. Jer ja nisam navijac Novaka dok je isti Jogovic.
    Ja sam uzeo Novaka jer njega najmanje volis (tacnije, i ne volis ga)
    [/quote]

hahahahahhahaahahhahahhaaaaaaaaaaaaaaa....Ali prevelika je razlika ja godinu, ti mjesec...Bgm......Ja godinu,ti dva mjeseca...KONACAN DOGOVOR....UREDU.....

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=474.msg52712#msg52712 date=1236031167]
      [quote author=mr.gold link=topic=474.msg52711#msg52711 date=1236030976]
      [quote author=fc nadal link=topic=474.msg52709#msg52709 date=1236030446]
      Super je,znaci ja noletovu sliku godinu ti nadalu mjesec i samo jos nesto....U tih mjesec dana ako ja dobijem nikada ne smijes napisati da nadal udarac lopste da je defanzivac i nesto tako pogrdno ni ja o novaku naravno......Malo je mjesec,a ja godinu,moze li ti 3 mjeseca.....DOGOVORENOOO.......................... ... ;) ;)
      [/quote]

Sta ja Nadalu? Ajde ti Nadalu.
      Salim se

Ako si pristao, dogovor je mesec i godina.
      Nema ocu psikim necu piskim.
      Ako izgubim, casna Titova i pionirska rec, necu nista ruzno da napisem o Rafici.
      A ti za to vreme mozes da pises sta hoces i pozelis o kome god hoces. Jer ja nisam navijac Novaka dok je isti Jogovic.
      Ja sam uzeo Novaka jer njega najmanje volis (tacnije, i ne volis ga)
      [/quote]

hahahahahhahaahahhahahhaaaaaaaaaaaaaaa....Ali prevelika je razlika ja godinu, ti mjesec...Bgm......Ja godinu,ti dva mjeseca...KONACAN DOGOVOR....UREDU.....
      [/quote]

Fc jel ti to ne verujes u tvog Raficu?Pa se cenkas.Nemoj da razocaras Raficu, brzo prihvataj opkladu.

Comment

• Comment

ma ne sme pa se cenka....

Comment

Pa ljudi u tom jeste fazon ja znam da ce nadal pobjediti..

AJ NE SMJEMEM......UREDU....PRIHVACAM.....

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=474.msg52716#msg52716 date=1236031712]
              Pa ljudi u tom jeste fazon ja znam da ce nadal pobjediti..

AJ NE SMJEMEM......UREDU....PRIHVACAM.....
              [/quote]

To fc, alfa muzjace.
              Znao sam da iskreno verujes u Raficu.

Elem, kada se igra taj DC

Comment

petak, subota, nedelja

Comment

U petak 2 singla, subotu dubl i nedelja 2 singla.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Znaci,ako spanija dobije mister gold mjesec dana ce nositi nadalov avtar i sve najljepse pisati o rafi...
                    Ako srbija dobije ja cu godinu dana nositi noletov avtar i sve najljespte govoriti o njemu.....GOOD OPKLAD...........

Comment

Haha.Zamislite Fc Nadala sa Noletovim avatarom ili jos jace Golda sa Raficinim.Ludilo

Comment

koliko se ja secam Gold je imao Rafin avatar,to mi nece biti toliko cudno,ali fc sa novakovim avatarom
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

[quote author=otpravnik link=topic=474.msg52722#msg52722 date=1236032279]
                          Haha.Zamislite Fc Nadala sa Noletovim avatarom ili jos jace Golda sa Raficinim.Ludilo
                          [/quote]

Ja nemogu zamisliti.....
                          HAHAHAHAHAHA...ako izgube bacicu bombu u benidrom,godinu dana moracu nositi,nadal sada imas jos veci pritisak....Nemojte slutiti....

Comment

Ne znam kako ce to Rafica podneti kad cuje, da ce njegov najveci fan morati da nosi avatar jednog od Raficinih najvecih rivala...
                            Fc jesi ga zvao da mu kazes za opkladu? ;D
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• [/quote]

Evo sad preko msn-a mu javio...Rekao je da se ne brinem,bice sve uredu......I rekao mi je da porucim goldu da skine nekoliko lijepih slika(recice meni on koje su njemu najbolje)pa da ima mjenati.......

Comment

Ma sad se zna da Rafica dobija sigurno, ima tri puta veci motiv... ;D
                                sigpic

Comment

Working...
                                X