X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Rose igra veceras, zvanicno

Comment

A, veceras, spektakl... Prva prava borba za LA... Who ya got?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

veceras kobi i drew deru clliperse
        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Kobi je usao u zestoku formu tako da nije nemoguce da i veceras ubaci 40+... Nisam puno optimistican za Lakerse nocas (iako navijam za njih, a ne za LAC)...ipak su tu CP3 i Blake koji iz dana u dan postaju sve bolji tandem. Bynum ce morati da pruzi najbolju ofanzivnu igru ove sezone.

Comment

Videcemo kako ce se Drew suprostaviti najboljem blokeru lige, a Kobi provereno ubacuje 40+ poena, provereno... Bice spektakl nad spektaklima..
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

Mene samo zanima kako planiraju, sa Billupsom na dvojci da spuste Kobe-a ispod 40... mozda pokusaju nesto sa Foyem, ali ni to nema pojma. Ako ne Foye, onda verovatno Butler na Mambi, otkud znam.

Bice brutalno, jebace ih samo tako.

Comment

Carmelo veceras ne igra.

Comment

Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
                  Mene samo zanima kako planiraju, sa Billupsom na dvojci da spuste Kobe-a ispod 40... mozda pokusaju nesto sa Foyem, ali ni to nema pojma. Ako ne Foye, onda verovatno Butler na Mambi, otkud znam.

Bice brutalno, jebace ih samo tako.
                  Butler ce ga cuvati, to je jedina opcija, kakav crni Bilaps i Foye i ostali bakraci... On ce nekako i sacuvati Kobea i mozda ga zaustaviti na 35p, ali Lejkersi nemaju igraca uopste koji ce sacuvati Griffina, mada je njega uopste tesko cuvati..
                  Jel se zna za Mela kakva je vrsta povrede u pitanju ???
                  sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                  -Jürgen Klopp

Comment

Originally posted by FresHMaN91 View Post
                    Jel se zna za Mela kakva je vrsta povrede u pitanju ???
                    Izvrnuo desni clanak.

Comment

Kobe said after the game that Chris Paul & Derrick Rose are the only other players in the league with the same competitive edge that he has
                      Pametan covek
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

http://bleacherreport.com/articles/1...-so-far/page/8

kakve budalastine pisu pogledajte za rose-a prva tri reda

Derrick Rose always plays his best against the best point guards in the NBA.
                        pogledajte protiv koga su igrali i za njega kazu jedan od najboljih plejeva u nba
                        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

Comment

Originally posted by stefan12 View Post
                          http://bleacherreport.com/articles/1...-so-far/page/8

kakve budalastine pisu pogledajte za rose-a prva tri reda

pogledajte protiv koga su igrali i za njega kazu jedan od najboljih plejeva u nba

Sta pricas ti brate moj?
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Taj sajt smo odavno ovde klasifikovali pod: Smece. Ali je Rose najbolji PG u NBA. Sjajan prodor, brz, jak, fenomenalan (pre tom sve bolji) pregled igre, popravlja preciznost i selekciju suta prakticno u svakom mecu. Bolji je od CP3, to je dokazao u direktnom duelu. Bolji je i od Derona, sigurno je bolji od Westbrooka.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Ljudi su napisali da Rose najbolje igra protiv najboljih plejmejkera u ligi, da je pokidao protiv Minny-a i to sa povredom. U cemu je poenta?
                              sigpic

Comment

napisali su da igra najbolje protiv najboljih plejeva sto je tacno i on je odlican plej ali su napisali da je rubio jedan od najboljih plejeva posto su igrali protiv minesote

Comment

Working...
                                X