X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• TATA BRE, IDEMO!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Robot srecan kao beba sto je uspeo da zakuca i da se ovesa, dam glavu da ne zna ni koji je rezultat.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Joe dzukela! Malopre s pola terena video ko je izbacio loptu u aut nakon promasenog penala. Mrs!
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Poserem ti se u kamene ruke.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Ali sta on ubaci krv ti jebem.

Comment

• ISPRAVLJAM SE, DAJ KOBIJU SVAKU LOPTU BRE, SVI MARS U AUT
              sigpic

Comment

• Al' kakvi kamenjari Erni sunce ti jebem, ovo nema nigde.
                sigpic

Comment

• USERI SE BRE HILL, USERI SE

Comment

• Sisaj kurac Hill-e, a i robotu zelim sve najlepse.
                    sigpic

Comment

• Ruzne li utakmice sa jos ruznijim krajem. Covek igra sam i dok je bolestan, ostali nista

Comment

• Nema nista gore kad ostanes budan do 7 ujutru i ovako se zavrsi. Sad jos 2 cuke necu moci da zaspim od nervoze. I uvek sebi kazem: "Nemoj da ih gledas protiv ozbiljnih ekipa, jer nijednu ozbiljnu ekipu ne mogu da pobede. Gledaj ih samo protiv sarlatana." Ma ne vredi...

Comment

• Zatrpa Portland Vizardse na startu. Vizardsi stvarno lose izgledaju, ruglo od ekipe.
                          NHF Ljubo.
                          sigpic

Comment

• wizardsi ima da ostvare prvu pobedu za Novu Godinu novogodisnji poklon

Comment

• Cim se Zidic vrati, to ce biti nova ekipa. ;)
                              sigpic

Comment

• Vizardsi se konsolidovali malo.
                                Cini mi se da je ovo Batumova noc, odavno nije zatrpao nekog.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X