Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kobi sad za sad 19 poena, 9/12 sut iz igre, 1/2 slobodna, jos 4 minute do kraja prvog poluvremena.
    Samo da ga ne ureknemo
    sigpic

Comment

• Wade is on fire!!!

Comment

• Ovaj seronja Frye uvek igra dobro protiv Lakers-a, ne znam koji mu je ku*ac... Sto smara ovo pravilo s cilindrom, toga u Evropi nema.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
          Pet i po milki u dzepu, sredio mu cale preko veze.
          Ali, covek odlicno razume principe napada u trouglu...

Debili ne grade kos, jbt pored onolika 2 coveka Dudley i Frye kupe lopte.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ovaj seronja Frye uvek igra dobro protiv Lakers-a, ne znam koji mu je ku*ac... Sto smara ovo pravilo s cilindrom, toga u Evropi nema.
            haha
            sigpic

Comment

• Miami samo malo da pojača odbranu.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
              sigpic
              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
              - 4xMVP -

Comment

• Auuuuuu THE KING!

Comment

• Klasika, poceo da preteruje, kvari prosek bzv...

Jebo ga shot selection.
                  "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                  odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                  fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Klasika, poceo da preteruje, kvari prosek bzv...
                    Steta za onaj zadnji fallaway iz rolinga.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dobro je stale ih trojke It's Heat time baby
                      sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

Klasika, poceo da preteruje, kvari prosek bzv...

Jebo ga shot selection.
                        Pusti prosjek, bitno je da Lejkersi pobjede
                        sigpic

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                          Auuuuuu THE KING!
                          King je počeo da kaka po njima, a kapiten i Zmija su odlični. Samo da se stisne odbrana i eto nas na +10. Primamo isuviše lakih poena.

Pogledajte akciju Cole-James kada se cela odbrana GS-a izbacuje i James im prolazi potpuno sam iza leđa!

sigpic
                          - 4xMVP -

Comment

• Ebanks prebildovao

Dobija ovo LA, kontrolisu utakmicu, nadam se da je Kobe zavrsio sa izdrkavanjima.
                            sigpic

Comment

• Dobro je, evo odlepljujemo se polako. Kapiten ide ovo na 35+

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                                Dobro je, evo odlepljujemo se polako. Kapiten ide ovo na 35+
                                Lagano. Kakav napadački arsenal imamo, monstruozno!

sigpic
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X