This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Lakse malo batice, tek je prva cetvrtina.
    Ma idem još malo idem na faks, pa da jebavam ove Čitaše dok se ne zalaufa Vejd i kompanija.
    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
      Ma idem još malo idem na faks, pa da jebavam ove Čitaše dok se ne zalaufa Vejd i kompanija.
      Nemoj nikog zajebavati, ne smetaju ni oni nama. ;)
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
        Hoce promasiti ovaj Golden State koju trojku ...
        Sad ce da ih stane sut, pa krece "carolija"
        @CBF - E stvarno nas deres sa zajebavanjem auuu ;)

Comment

Brate, sutira kamena sa ramena i to mrtvi sut-skok ako sam dobro video.
          Cuti, kakav je bio kada je stigao u ligu sad je jos i dobar (mislim na overall igru)... Mada i dalje trci po terenu kao muva bez glave, sve radi u 5-oj brzini.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• A dobro i ovaj Bajnam je zivotinja
            sigpic

Comment

• Feed the beast!
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• GS se baš žestoko napalio da dobije Miami, samo ako oni izdrže u ovom ritmu do kraja zovite me kravica.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                  Feed the beast!
                  Jesi video onaj Walton-ov pas iz driblinga levom rukom u kontri?
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hahahah, ali kakav pas!

Comment

• Kobe is back!
                      Pretjerali smo ga, sad nece covjek moci da ubode nista
                      sigpic

Comment

• Stao im sut nema sanse da izdrze ovaj ritam
                        sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by Gangrena View Post
                          Stao im sut nema sanse da izdrze ovaj ritam
                          Otkud ti u severnom delu foruma? Kladionica?
                          sigpic

Comment

Jesi video onaj Walton-ov pas iz driblinga levom rukom u kontri?
                            Pet i po milki u dzepu, sredio mu cale preko veze.

Comment

Otkud ti u severnom delu foruma? Kladionica?
                              Mora malo zazeleo sam se dobre kosarke
                              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• CJ za pobedu!

Comment

Working...
                                X