Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• u k****, onda kao za freekick, moram da nadjem nekog matorca sa karticom da mi uplati to pa da mu dam pare posle...

Comment

• Ma ko ce vam garantovati da neko ko bude uplatio nece dati nekom svom pass i onda taj nekom trecem,pa ce svi da ga poduvaju
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by myxx View Post
        u k****, onda kao za freekick, moram da nadjem nekog matorca sa karticom da mi uplati to pa da mu dam pare posle...
        Ako imas 18, odes samo u Intesa-u i podneses zahtev za Visa internet karticu, treba ti samo licna.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ili ce ipak raditi stimovi...

Comment

• Kako smo se zajebali, sto rece Mac, trebali smo da pokusamo to dok je bio free preview.

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
              Ma ko ce vam garantovati da neko ko bude uplatio nece dati nekom svom pass i onda taj nekom trecem,pa ce svi da ga poduvaju
              Tebi prvom ne bih verovao

Standardno smo jadni,ali ima nade

Comment

Ma ko ce vam garantovati da neko ko bude uplatio nece dati nekom svom pass i onda taj nekom trecem,pa ce svi da ga poduvaju
                Ja garantujem za sebe da sam posten.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Ako imas 18, odes samo u Intesa-u i podneses zahtev za Visa internet karticu, treba ti samo licna.
                  E to mi se svidja
                  Idem sutra da se raspitam

Comment

• Mogao bih ja da uplatim, nije to problem (ionako ne mogu da skidam kintu sa kartice, nego samo da uplacujem dok ne otvorim dinarski racun), ali isto tako mislim da samo i ja mogu da uplacujem na ovaj devizni racun za internet karticu.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al' ste razmazeni

Comment

• http://www.nbaliveonline.com/nbalive...gton%20Wizards
                        Evo ga "najbolji" za Washington

Comment

• Samo vam kazem,ako 10 vas uplati,neko ce izjesti gov.. smem da potpisem.Nikog ne prozivam,samo iznosim cinjenice
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Samo vam kazem,ako 10 vas uplati,neko ce izjesti gov.. smem da potpisem.Nikog ne prozivam,samo iznosim cinjenice
                            A ne bi ni nas 10 uplacivalo, uplati nas 3-4 max.

Comment

• Ko hoce LP po pola sa mnom nek` se javi na pm
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                                Ko hoce LP po pola sa mnom nek` se javi na pm
                                Ti i Mac se terate oko LP-a od kako je pocela sezona kako cete da upaltite i to, i ti sad pitas "ko hoce sa mnom"

Comment

Working...
                                X