X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav sut Dzej Dzej.

Comment

• Kelti braća jedina! +8

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
        Kelti braća jedina! +8
        Bostoncani! Show me money

Comment

• Pih, nista od Orlanda u dodatnom.

Comment

• 8-0 serija , ajmo
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Rose postaje pravi plejmejker, strasno je sazreo.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Z-Bo se povredio, cini se da bi moglo da bude ozbiljno nazalost.

A, odbrana nam igra bolesno, ali bolesno...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Do koje mere je tragican Stiv Blejk.

Comment

• Dalas napravio seriju 21-7 i eto ga na -1
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Riki Rubio pogodi trojku izgleda da je mnogo popravio sut...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Z-Bo se povredio, cini se da bi moglo da bude ozbiljno nazalost.

A, odbrana nam igra bolesno, ali bolesno...
                        Ko ce onda da im igra PF-a? Z-Bo ako je ozbiljno ne igra, Arthur povredjen. Cunningham?

Comment

• Ovi sto rade prenos Fakersa kad ide igrac sam na kos odmah promene rezultat ne cekaju da ujde lopta.

Comment

• Odom najcudniji igrac na svetu svakako , 3 otvorene trojke promasi i onda uz zvuk sirene sa 9 metara preko ruke ubaci

Comment

• I eto raspadose se Grizzlies-i...

Bez Z-Boa su raspad...
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Najcudniji

Stvarno igramo odbranu bre,ne mogu nam nista,mada nema nekih atraktivnih poteza Derricka,ali doci ce i oni
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X