Clear All

• Originally posted by Miko View Post
    Kako NO igra ovih dana mozete se nadati pobedi
    Majami se igra sa Sarlotom...
    Toronto ima +12
    Klivlend +6 na pocetku zadnje cetvrtine
    Boston ima +10 pred kraj 3-ce
    Dalas i Minesota igraju izjednacen mec
    a dobro Orlando oni igra slabu odbranu nista nemogu da odbrane tako da nije ni cudo sto gube toliko...

Comment

• Erni, je l' to Avery nagradjuje Marshon-a za dobre partije tako sto ce mu davati sve manju minutazu do kraja sezone?
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kažu da Battier odmara večeras na parketu jer nema koga da čuva!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
        sigpic
        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Erni, je l' to Avery nagradjuje Marshon-a za dobre partije tako sto ce mu davati sve manju minutazu do kraja sezone?
          Slabo mu klupa igra veceras, uglavnom igra s postavom, valjda pokusava da dobije utakmicu.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ajmo sad Kobi, Bajnam i kompanija
            sigpic

Comment

• Jebeni Samardo je napravio 3 faula u napadu za nekih 5 minuta.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Rip ima povredu prepona, Brew startuje.
                sigpic

Comment

• Odom je katastrofalan ove sezone.

Comment

• Evo ubacio ga, setio se da ga ima na klupi.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Majami vodi 40 razlike a vec 6 minuta igra sa drugom postavom

Comment

• Dalas , raspali Dalas
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Šta reći za Miami? Više nije ni smešno.

Bitno da su Kelti uspeli da zaseru lepu razliku koju su imali.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                          sigpic
                          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                          - 4xMVP -

Comment

• ko ovo prenosi fakerse?

Comment

• Kad je mene uspela da smori ova utakmica, onda ne znam sta da kazem
                              Da zavrsi i prelazim na Lakerse.

Comment

• Dobro vece svima. Idemo Bullsi!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Working...
                                X