Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ibaka ima 3 zakucavanja i 3 pogodjena otvorena suta sa poluodstojanja. Perkins ima takodje 3 zakucavanja, nekoliko tip in-ova. Misim da je jos Sefolosha imao jedno zakucavanje i Collison jedno. 8 zakucavanja za poluvreme finala konferencije!? Mislim da je svima jasno u cemu je problem, mora ovo Pop da resava pod hitno!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• sparsi su u odbrani garant uradili ono sto im je pop rekao,
      ali nisu racunali da ce brooks da opali kontra taktiku.

tu se vidi snaga tima: ibaka, perkins, safolosha u glavnim rolama,
      a superstarovi u senci.

mada se i harden propisno ispromasivao do sad.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• KD/Westbrook/Harden/Fisher FG 5-19

Ibaka/Perkins/Sefolosha/Collison FG 18-21

Comment

• Pitanje da li ce Pop ostaviti Green-a na klupi jer je ocajan, 0-4 za 3. Neal ili Jack su bolja resenja u ovom trenutku. Realno, Kawhi je jedini koji nije podbacio veceras, svaka mu cast kako igra.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja i dalje verujem u finale OKC-Boston i da ce i jedni i drugi zavrsiti posao u sest utakmica.

Comment

• Originally posted by Paradox91 View Post
              Nek' igra Majami sa Bostonom 7 utakmica, ovde su dovoljne i 5.
              Gazimo geruziju u cetvrtoj kao i prosle godine.

Comment

• ne znam zasto Pop ne proba sa Blairom,
                kapiram da bi bolje branio reket.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                  ne znam zasto Pop ne proba sa Blairom,
                  kapiram da bi bolje branio reket.
                  Izginu mucenik na twitteru 10 tvitova u sekundi. Im blessed, im humbled, even thou i dont play, go spurs, mucenik ljuti.

Comment

• Ajde bre Timmy, kao mrtvac jbt, trgni se malo. Dobro zapoceto poluvreme, svi sutevi OKC-a su bili sa poludistance. Dokle god Thabo i Russ sutiraju sa poludistance, to je win za odbranu.
                    sigpic

Comment

• Ibaka je potpuno poludeo. Ovo me podsetilo na neka kucanja velikog Kemp-a!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

• Bar nas Diao odrzava nesto, gde su ostali

Comment

• pa ne mozes trojkama dobiti utakmicu

Comment

• Ne znam sta Pop izigrava sa Green-om vise, stvarno mi nije jasno.
                            sigpic

Comment

• Crowding the paint <3 U die on threes bitch

Comment

• Kakva ruzna dominacija.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X