This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ajme, koje kidanje od tekme
    It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Moraju pod hitno da izbace ove izgubljene lopte jer ce ih pokopati OKC kontrama. Samo vise paznje kod pick and roll-a, ne mora ta lopta da se doda roll man-u po svaku cenu majku mu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• tacno tako

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
          ajme, koje kidanje od tekme
          Samo neka kidaju. Ovo čekamo godinu dana.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Odlicna prva cetvrtina. Mislim da je konacno vreme da se brejkne jedan tim u ovim polufinalima

Comment

• Manu desnom lagano, smekerski kao da je desnjak.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• TNT-ju otisao semafor

Comment

• Oh right handed floater, sweet Manu.

Comment

• Kakav passing ability jbt. Splitter za Neal-a u cosak, ovaj nazad Diaw-u i Boris iza ledja cuvaru za Splitter-a, fabulous.
                    sigpic

Comment

• Tako je Gary, jeb'o dvojku, to je tvoj sut.
                      sigpic

Comment

• Odlican cut Thabo-a, kvalitetna igra u odbrani mu daje samopouzdanje na drugoj strani terena, stvarno je mnogo bitan faktor u ovoj seriji za OKC.
                        sigpic

Comment

• ali, sine, niko ga ne pokriva u odbrani

mislim, koji fail

Comment

• Stvarno, morace San Antonio da poradi malo na odbrani, nisam video ko ga je zaboravio, a jos je gore sto nigde pomoci, covek se proseta kroz srce reketa.
                            sigpic

Comment

• OKC igra doktorski. Tako je bre!
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• pa nije ovo NCAA da bacis 40 trojki za poluvreme

Comment

Working...
                                X