This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• Ово у животу нисам видео. Колико јадно јеботе.
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Oooooooooooooj sta uradise od utakmice, vratit ce vam se stoko bezobrazna, vratit DUPLO!!!
        San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Brooks je konacno shvatio jednu stvar - njegov tim trenutno u kosarci nije bolji.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• boze, kako su jadni
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Pa sta treba da rade, da se predaju i da idu kuci, a ima cela cetvrtina do kraja?
              Mora da se boris do poslednje sekunde, ne samo u kosarci, nego u svemu... j**es ti to sto ostalima nije lepo...

Comment

• Тако је бре, промаши цео кош, гргечу распали.
                Браво Ману!
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Jeste videli polaganje Manu-a visoko preko Ibaka-e DESNOM rukom!?

Oh my goodness...
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
                    Pa sta treba da rade, da se predaju i da idu kuci, a ima cela cetvrtina do kraja?
                    Mora da se boris do poslednje sekunde, ne samo u kosarci, nego u svemu... j**es ti to sto ostalima nije lepo...
                    U pravu si, al' OVO NIJE NACIN da se jebeno BORI! Ima ruke i noge, igraj odbranu stoko, a ne faulirat ko da je zadnja cetvrtina ... mozda su oni i polupali loncice?!

Comment

• @MVP Smijao mu se i na pocetku sezone kad je rekao Skip da ce SAS biti u finale, ne znam zasto je promijenio misljenje.
                      sigpic

Comment

• bolje casno izgubiti, nego pederski pobediti.

anytime. anywhere.
                        It is not the violence that sets a man apart.
                        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• 92 poena za 3 cetvrtine. 'nuff said
                          sigpic

Comment

• Greota je stvarno sto SK ne prenosi ovo veceras, cisto da ljudi vide i po nekoliko puta kako izgleda kosarka kad se igra kako treba, jbg.

Jos samo jedna cetvrtina do kraja...
                            sigpic

Comment

• Ovim tempom OKC.a ... utakmica do 8 ujutro, tako je stoko, pravi rekorde u "ostalim" stvarima kad vec ne mozes u onima kojim trebas!!!

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                                @MVP Smijao mu se i na pocetku sezone kad je rekao Skip da ce SAS biti u finale, ne znam zasto je promijenio misljenje.
                                Ma zbog Splitera sam okacio, njih dvojica samo mlate non stop, njih slusam samo iz zabave.

Comment

Working...
                                X