Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cuj ovog fizicara ajde da ja ustanem ujutru za predavanja. Laku noc drugari ;)
    Originally posted by Brajkula
    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
      Bas ti tesko palo
      Teze mi je sad da ucim u 5 sati. Da su pobedili, bar bih zaboravo na vreme

EDIT: Jebem ti tastaturu kad masim slova celo vece
      sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
        Teze mi je sad da ucim u 5 sati. Da su pobedili, bar bih zaboravo na vreme

EDIT: Jebem ti tastaturu kad masim slova celo vece
        Ocigledno je da vise nije do tastature mora da radi jedan restart na tvoj mozak
        sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Originally posted by Condition23 View Post
          Ocigledno je da vise nije do tastature mora da radi jedan restart na tvoj mozak
          Mora i to hitno
          sigpic

Comment

• Koliko su mrtvi ovi Lejkersi, sve nesto na silu, na foru.
            Cuj prvi maj

Comment

• Moze neki HD stream ?
              Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Chalmers zvani promaja.

Comment

• http://www.rojadirecta.me/goto/event...me/canal-1.php

Al' je nesto sumorna atmosfera, Melo se vec ispucava.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako je ovo za tehnicku ja sam mojsije

edit : Bi-Bi
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Odlicna akcija sa ledjnom blokadom za Melo-a i lagana 2 poena. Onda dobar protok lopte i otvorena trojka za Bibby-a. Ako se tako bude igralo celu utakmicu, mozda i bude neke sanse.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Odlicna akcija sa ledjnom blokadom za Melo-a i lagana 2 poena. Onda dobar protok lopte i otvorena trojka za Bibby-a. Ako se tako bude igralo celu utakmicu, mozda i bude neke sanse.
                        Koliko je samo promena doneo Vudson ... Kako smo igrali pod d'antoniem grehota se i secati

Comment

• Kakav sesircic
                          sigpic

Comment

• Boze sacuvaj Udonis umesto egal -5. Ulaz promasis najobicniji moronu jedan.

Comment

• E jebo ga ti UD, kako ovo promasi?

A, o asistenciji Wade-a, pih..
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Gde si poso hahhahahahah

Comment

Working...
                                X