Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Atlanta se celo poluvreme raspada i onda pogode 4 trojke u 4 napada i od toga 2 preko ruke

EDIT: Rondo beats the buzzer Bruka koliko je popravio preciznost suta
    sigpic

Comment

• Pozdrav ljudi! Moze li za boston link??? vec 2 su mi upecali

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
        Polako Mac Puno dobrih serija je pred nama
        Iskreno, nisam previse optimistican ;)
        Al' dobro, videcemo, mozda si u pravu.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva je macka ovaj Kolison iz Indijane. Ima i tempo, miksuje, zna kada da stane, kad da ubrza, inteligentan, kompletan igrac.
          Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by myxx View Post
            Pozdrav ljudi! Moze li za boston link??? vec 2 su mi upecali
            http://www.rojadirecta.me/goto/event...me/canal-1.php
            sigpic

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
              Kakva je macka ovaj Kolison iz Indijane. Ima i tempo, miksuje, zna kada da stane, kad da ubrza, inteligentan, kompletan igrac.
              Ma retard,ovo mu je najbolja tekma sezone

Gotov Orlando...Debeli i Jameer su preumorni,a nema Howarda,pa nema ni odbrane.

Clippers vs Memphis ubedljivo najbolja serija

Comment

• Isuvise losa odbrana, vidi se da su preumorni odredjeni igraci, to bi bilo to od Magic-a ove sezone, svaka im cast kako su se borili, mislim da su zasluzili onu proslu utakmicu.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Ma retard,ovo mu je najbolja tekma sezone

Gotov Orlando...Debeli i Jameer su preumorni,a nema Howarda,pa nema ni odbrane.

Clippers vs Memphis ubedljivo najbolja serija
                  Ja ga sad opazio, Indianu sam par puta pratio ove sezone i to na preskok. Skroz mi se svidja kako igra sad, cini mi se da je malo kamenjar na sutu ali ima fin tempo.
                  Cuj prvi maj

Comment

• Stvarno je sada bio glavni motor u pobedi Pacersa,ali me je bas razocarao ove sezone.

Ajde bre Hawksi,umorite malo matorce ( colke )

Comment

• Bice Indijana tvrd orah za Majami sigurno. A na zapadu 2 dobre serije sigurno.
                      Originally posted by Brajkula
                      Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Stvarno je sada bio glavni motor u pobedi Pacersa,ali me je bas razocarao ove sezone.

Ajde bre Hawksi,umorite malo matorce ( colke )
                        Sabio zadnju cetvrtinu, vidim neki smek u njemu, dacu mu sansu Zao mi Van Gandija, to mi jedan od najgotivnijih trenera u ligi.
                        Cuj prvi maj

Comment

• Vidi se da su i Pierce i Smoove povredjeni.
                          sigpic

Comment

• Meni je Orlanda najvise bilo zao kada su izgubili veliko finale protiv Lejkersa. A igrali su odlicnu kosarku. Kao da od tad to nije isti Orlando...
                            Originally posted by Brajkula
                            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Originally posted by MakiVW View Post
                              Meni je Orlanda najvise bilo zao kada su izgubili veliko finale protiv Lejkersa. A igrali su odlicnu kosarku. Kao da od tad to nije isti Orlando...
                              Nije, dobili su novog GM-a.
                              sigpic

Comment

• Ali, kako je Smoove usmerio Marvin-a i JJ-a i odigrao backdoor pas, kakav talenat
                                sigpic

Comment

Working...
                                X