Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nemaju pravo resenje u napadu i ovo sto su sada pogodili je bilo uz odredjenu dozu srece.Kada je najbitnije Atlanta je podbacila u napadu.

Tebowing...

Comment

• Neverovatni madafaka kao sto sam i mislio. Previse je usran tim Atlanta, i to je pravi izraz, usrani su.

Comment

• Igramo kao kurac u napadu, ali ovo sto Philadelphia pogadja u drugom poluvremenu je smehotresno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• KG i madafaka bacaju slobodnjake, ne znam da li da navijam da pogode il' da omase, rek'o nek pogode svaki po jedan, kad ono...
          sigpic

Comment

• jedan je pierce!
            It is not the violence that sets a man apart.
            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Igramo kao kurac u napadu, ali ovo sto Philadelphia pogadja u drugom poluvremenu je smehotresno.
              Cini se da je samo zbog napada ali nadskocen Cikago? To jos nisam video. Zato ste izgubili/

Comment

• Steta brate za kladzu, ali najbitnije je da je pobeda tu

Strasna rampa KG-a

Vrlo, vrlo bitna pobeda. Odlicno odradjen posao u napadu i odbrani, pre svega, zasluge za pobedu idu Pierce-u, svaka cast stvarno. Sad se lepo treba odmoriti za sledecu tekmu i uz malo srece, imacemo i Ray-a u sastavu.

Zna li neko zasto je J-Smoove napusto igru?
                sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                  Steta brate za kladzu, ali najbitnije je da je pobeda tu

Strasna rampa KG-a

Vrlo, vrlo bitna pobeda. Odlicno odradjen posao u napadu i odbrani, pre svega, zasluge za pobedu idu Pierce-u, svaka cast stvarno. Sad se lepo treba odmoriti za sledecu tekmu i uz malo srece, imacemo i Ray-a u sastavu.

Zna li neko zasto je J-Smoove napusto igru?
                  Ma opusteno za kladzu, vratice se to sa kamatom (hendikepom) u Gardenu
                  sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                    Cini se da je samo zbog napada ali nadskocen Cikago? To jos nisam video. Zato ste izgubili/
                    Nisam rekao da je samo zbog napada, ali kad sutiras 20% za cetvrtinu i po svakako nemas cemu da se nadas. Ofanzivnih skokova nema jer niko ne napada kos, nema lakih poena, samim tim adrenalin i energija su na niskom nivou i dolazi se do toga da te protivnik nadskoci. Nikakva nuklearna fizika.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Igramo kao kurac u napadu, ali ovo sto Philadelphia pogadja u drugom poluvremenu je smehotresno.
                      Kad macke nema misevi kolo vode. Derrick-ov pogled ka saigracima koji kaze: jbg momci, svi znamo da bih im ja sad jebao mamicu.

Kako god, cestitke Sixers-ima. Ne zna se na kojoj su strani terena bili bolji.

Comment

Nisam rekao da je samo zbog napada, ali kad sutiras 20% za cetvrtinu i po svakako nemas cemu da se nadas. Ofanzivnih skokova nema jer niko ne napada kos, nema lakih poena, samim tim adrenalin i energija su na niskom nivou i dolazi se do toga da te protivnik nadskoci. Nikakva nuklearna fizika.
                        A i odbrana u trecoj cetvrtini, strasno...

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                          Kad macke nema misevi kolo vode. Derrick-ov pogled ka saigracima koji kaze: jbg momci, svi znamo da bih im ja sad jebao mamicu.

Kako god, cestitke Sixers-ima. Ne zna se na kojoj su strani terena bili bolji.

Kad su zapoceli onu prvu seriju, dovoljan bi bio samo jedan kos Rose-a da zaustavi krvarenje i to bi se vratilo u normalu. Ovako dubioza se nastavlja i nastavlja i nastavlja...
                          sigpic

Comment

• Comment

• Ne mogu vise, to je to za veceras... Ajde da napravimo bar jedan brejk cisto da bude zanimljivija serija.
                              sigpic

Comment

• toliko sam bio u bostonovoj tekmi, da nisam ni skapirao ovo razvaljivanje.

sta bi ovo?
                                It is not the violence that sets a man apart.
                                It's the distance he's prepared to go.

Comment

Working...
                                X