X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ipak smo u igri. Posle onih -11 sam mislio da je gotovo, sad je -1

Let's go Celtics

EDIT: -2, jer sam pisao pre nego sto je Bradley izveo drugo bacanje
    Last edited by colke995; 02-05-12, 02:42.
    sigpic

Comment

• opa fila se opasno priblizila
      mirise ivo na 1- 1 u pobedama

Comment

• Neka, i treba da igramo sporo, cuva se snaga za PO. Oh wait...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jeeeeeebiiiiiiiiii breeeeeeeeeeeeeee!!!
          sigpic

Comment

• Atlanta je gotova, cisto sumnjam da se iz ovoga mogu izvuci.

Comment

• Ako nastavim samo da prognoziram i da ne igram kladzu sve cu zivo pogoditi

Comment

• Madafaka!
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                  Madafaka!
                  Kakav igrac sunce ti.

Comment

• Fuck yeah

Ajmo sad defence, pa da ne moramo davati vise od 85 poena...
                    sigpic

Comment

• Originally posted by RRondo9 View Post
                      Fuck yeah

Ajmo sad defence, pa da ne moramo davati vise od 85 poena...
                      Ahahahahahahaha, jebo pobedu, samo da se uzmu pare.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Ahahahahahahaha, jebo pobedu, samo da se uzmu pare.
                        Ide ovde Boston na 90, bacanja, klinci palci. Lagano 90.

Comment

• Mac, 50-50 mi je.

MVP, kakva bacanja bre, to ce madafaka sa buzzer beater-om da me sjebe.
                          sigpic

Comment

• preokrenu fila skroz

Comment

• Smoove-u otislo koleno...
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ni bacanja ne mozemo da ubodemo.

Comment

Working...
                                X