X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Lebron u Joel Anthony stilu
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Miko View Post
      Tacno sam i ja levat sto sam ostao ovo gledati
      Umes da prozboris i pametno ponekad.

Comment

• Sopcast za OKC-Dallas, istaliras IE tab i k`o LP da gledas.

http://www.rojadirecta.me/goto/sport...sport-c-1.html
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Kakav je igrač mogao da bude ovaj Jason Richardson.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
            Sopcast za OKC-Dallas, istaliras IE tab i k`o LP da gledas.

http://www.rojadirecta.me/goto/sport...sport-c-1.html

Jedina mana mu je sto malo kasni, a s obzirom da komentarisemo tekme malo je glupavo kad nisi u toku. (osim ako naravno ne gledaju svi isto)
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Jedina mana mu je sto malo kasni, a s obzirom da komentarisemo tekme malo je glupavo kad nisi u toku. (osim ako naravno ne gledaju svi isto)
              Gledao Heat malopre i nije kasnilo.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Ma ovaj eventosppv je boles. Skoro kao LP jos kad se odaljis malo od monitora, kao bombona

Comment

• Ma meni eventos sasvim dovoljan, daleko je od LP-a, ali sasvim zadovoljavajuce i moze tekma da se prati kako treba.

Ajd malo i ovo da pogledam, a legao sam kao da spavam u 1.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                    Gledao Heat malopre i nije kasnilo.
                    Ne kasni na TNTju
                    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Granger očajan,al su ostali na nivou.GO PACERS!

Comment

• Evo sad gledam OKC, kasni nekih 30 sekundi. Nije strasno, s obzirom da je LP za dz.

Comment

• Westbrook na pocetku jako dobar.

Perkins dobro otvorio tekmu, a KD ponovo sporo usao u mec.
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• jos dva minuta indijana-orlando.

orlando jednostavno vise nije imao snage.
                            pacersi nisu odigrli nista posebno, ali je bilo dovoljno.
                            It is not the violence that sets a man apart.
                            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Ajd malo i ovo da pogledam, a legao sam kao da spavam u 1.

Isti slucaj ovde.Razmestio krevet i taman da legnem kad ono rasanio sam se.
                              Osudjeni smo da docekamo 6 sati.
                              Vestbruk dobro otvorio utakmicu.Vreme je da se KD probudi.

Comment

• Perkins opet 'oce da se obracunava.

Comment

Working...
                                X