Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Orlando prska po naduvanima, alal im vera. Cak i da izgube sa 4:1, verujem da ovakav otpor od njih niko nije ocekivao, a smejali ste mi se kad sam rekao da mogu zagorcati zivot mnogim ekipama sad kad je veliki GM van tima.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Žešće sam potcenio Magiju. I u analizi i ovako. Mislim da je većina nas očekivala metlu, ali ne daju se.

Comment

• Kakva kretnja Melo-a bez lopte, Lebron sekao i otisao ispod bloka, Melo samo otisao u sirinu i ostao potpuno sam. Doktor
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 44:42 prvo. zadnjih 5 minuta big baby show!

kakav vju je bacio big baby na poluvremenu. focus till the end.
          It is not the violence that sets a man apart.
          It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Mislim da je više posla ovde uradio Chandler, koji se, kada je video LBJ-a da ide ispod bloka, pomerio korak u stranu, a Melo otišao u širinu. Lepo, lepo.

Comment

• Ne moze ovaj Woodson-ov napad protiv odbrane Miami-a, mora to daleko kreativnije, sa vise kretnji bez lopte, sa vise dodavanja, sa boljim spacing-om. Dzabe sto ti imas toliko scoring opcija kad se sve svodi na izolacije.
              sigpic

Comment

• Ode mast u propast ... 0-2
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• A ovi samo cekaju da uzmes los sut i da ti prodaju par kontri.

Comment

• LeBron kao tenk prolazi. U tranziciji ga ne treba dirati uopste, jer ga ne mozes zaustaviti.
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• "I get the ball and rebound the ball extremely hard as I can" - Big Baby Davis at halftime interview

koliko je covek prosuo bisera u minut i po
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• To Baron ruku ti ljubim
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ovaj covek je tek bio talenat i po.
                          sigpic

Comment

• Kakva gibanica, vec 2 takve je pogodio vcrs.

Comment

• I povrh svega je Bibi odigrao celo prvo poluvreme

Comment

• Ahahahaha, Melo legenda Kakva odbrana
                                sigpic

Comment

Working...
                                X