X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kod nas Bradley kida 33 poena smo dali za cetvrtinu
    sigpic

Comment

• Ako Bucksi ne mogu da nas pobede u (za njih) veoma bitnoj utakmici onda i ne treba da idu u PO.

Nene automatic sa poludistance

Comment

• E'Twaun dobija minutazu danas

EDIT: Nisam pratio Washington u poslednje vreme, postize li Vesely neke poene s distance?
        Last edited by colke995; 19-04-12, 02:01.
        sigpic

Comment

• Kakva blokada Stiemsme
          sigpic

Comment

• @colke- postigne Vesely jednom u mesec dana,ali ni ne sutira mnogo van reketa. Inace igra sve bolje i bolje.

Ako i sada izgubimo bacam se u Dunav!

EDIT: Pobeda!

Odlicno smo odigrali...Crawford,Wall,Nene,Seraphin,J.Singleton ,C.Singleton - svi dvocifreni
            Last edited by Ljuba90; 19-04-12, 02:21.

Comment

• Pozdrav za sve fanove NBA!

Comment

• KG je na all-star nivou, Pierce pruza partije kao nekad (veceras 15 poena i 12 asistencija), Rondo takodje sjajan, Bradley poludeo u posledjne vreme (veceras vec 20 poena), Bass takodje dobar. Cekamo samo jos Ray-a da se vrati. Mislim da imamo sanse i za neka iznenadjenja u PO-u..

Pozz za papekings-a
                sigpic

Comment

• gleda se Boston,ja ga gledam na satu,a na kompu pratim Cliperse ocekujem tvrdu utakmicu!

Comment

• Dajte najbolji stream...
                    Edit: Jbt 20 minuta kasni utakmica zbog TNT-a.
                    Last edited by Emil_LBJ; 20-04-12, 01:15.

Comment

• http://www.firstrowsports.eu/watch/1...ago-bulls.html

Ovo je sigurica, mozda nije najbolji ali nikad ne puca.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                        http://www.firstrowsports.eu/watch/1...ago-bulls.html

Ovo je sigurica, mozda nije najbolji ali nikad ne puca.
                        I ja gledam uglavnom tu. Otvori drugi stream po redu, bolji je.

Comment

• Kako igra

Comment

• Houston za sada trojke 6 od 8, ako da Bog da tako nastave do kraja.

Mali Gordon je igracina, samo da njega i Steph-a zaobidju povrede. Skenjao sam se kad sam video da ipak igra veceras, valjda nece moci sam.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• @T-Mac
                              Jesi li me poslusa za Minesotu?
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                                @T-Mac
                                Jesi li me poslusa za Minesotu?
                                Nisam bajka, nemam kinte za eksperimentisanje, inace bih te poslusao, i jos bih odigrao dvojku na Clippers-e.
                                Samo sam singlirao Houston sa hendijem.
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X