Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Miami i Jersey u 1/4 ubacili 63 poena. Kakva tekma!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• I to Netsi bez Derona, sta bi bilo da on igra. Ovo su poslednji trzaji ovakve igre, sad ce PO, pozicioni napadi, spor tempo i mali broj poena.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
        I to Netsi bez Derona, sta bi bilo da on igra. Ovo su poslednji trzaji ovakve igre, sad ce PO, pozicioni napadi, spor tempo i mali broj poena.
        Baš tako. I treba. Samo opušteno još ovih par tekmi jer sledi "pakao".

sigpic
        - 4xMVP -

Comment

• Verovatno jedini gledam derbi zapada?

Comment

• Noah malo dao autokos

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Verovatno jedini gledam derbi zapada?
              Philadelphia - Orlando? Da, gledamo svi.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovo je sramota, covek promasi ceo kos i lopta padne Anderson-u u ruke.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Philadelphia - Orlando? Da, gledamo svi.
                  Orlando gledam 3 puta godisnje

Mnogo gotivan tim imaju Rocketsi

Comment

• Katastrofalna igra Philly-a, ajde terajte se u kurac, izgubiti od ovog Orlanda, kao Crnokosa su jbt...
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Bobcatsi vode u derbiju regularnog dela sezone

Comment

• Stvarno ne razumem. Magic je obezbedio učešće u PO, Sixers-ima treba pobeda k'o 'leba i da ovako igraju. Da bog da vas Milwaukee izbacio, smradovi jedni.

sigpic
                        - 4xMVP -

Comment

• Brat Jrue gospodski pisa po Magic-u, kada bi mu jos neko od saigraca pomogao bilo bi 15 razlike..
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Igraj odbranu bre!!! Ajmo!!!
                            sigpic

Comment

• Nema leba od ovoga, kada Anderson skace kao da je Dwight. Osam ofanzivnih skokova covek ima.
                              sigpic

Comment

• Parsons je jebeni rookie of the year

Comment

Working...
                                X