X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Dusan View Post
    Sta je CP3 izgubio.

Dragic opet startuje. Sefolosha 7 ukradenih bez izgubljene lopte.
    On bas ima prilike da je izgubi, daju mu samo u kontri i kad nema nigde nikog da sutne trojku.

Comment

• 'Ladno SAS u gostima kida Utah-u bez Parker-a, Ginobili-a i Duncan-a.

Comment

• Ovakva utakmica je najvise trebala Finiksu, da bude sve reseno mnogo pre kraja, da minutaza bude podeljena i bitni igraci odmorniji pred odlucujuce meceve.Ako se ostvari pobeda na nekom od sledeca tri gostovanja(Memfis, Hjuston i SA) i dalje ce imati dobre sanse da se plasiraju u PO, u suprotnom tesko ce doci do tog cilja.Ako misle trebaju da igraju PO, trebace da se dokazuju pred ekipama koje su vec sada blizu toga da obezbede ucesce.

Edit:Blizi se kraj serije SA.
        Last edited by Ricma; 10-04-12, 04:15.

Comment

• Eh, steta, dosta promasenih suteva u zavrsnici i nekoliko gresaka za SA.

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...74-3298698-970

Kad bi lepo umro Leri Bird i oni njegovi nesposobni majmuni ja bih jako bio srecan.

Comment

• Bacite ovde ako nadjete dobar link, nesto mi se ne spava iako bih trebao.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nije ovaj los..

http://www.firstrowsports.eu/watch/1...n-celtics.html

Let's go Heat!
                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Mali Bradley kida, ako stignem bice ovih dana post o njemu.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• CB vola ne moze da ubode. Je li ovo bio goaltend?
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• KG ce imati mesta u ligi sve dok bude bio ovako automatic sa poludistance, onaj zadnji skok sut je bio sa nekih 6-6 i po metara.
                      sigpic

Comment

• Mnogo lep horog Lebron-a.
                        sigpic

Comment

• Strasno je koliko su pasivni u napadu, samo LeBron i Wade napadaju..Ne mozes imati izgubljene lopte protiv Heat-a. Jednostavno ne smes
                          sigpic

Comment

• Uh, razvali kos jbt...

Comment

• Rondo ako upadne u svoju zutu minutu, bice jos ovakvih izivljavanja do kraja.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Mnogo lep horog Lebron-a.

Sad mogu i da umrem.

Comment

Working...
                                X