X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Wade pet ukradenih.

Kako brat igra, pa ovo je bruka bre.

23 poena, 6 asistencija, 5 ukradenih i 4 skoka.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• I niz je nastavljen...
      Originally posted by Vladan
      SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
      :vinjaksmajli:

Comment

• Dobro za sada Providence probija ovaj presing, ali ne zavrsavaju akcije. Sa druge strane fantastican napad Cincy-a za sada, bolesna minijatura Kilpatrick-a malopre.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako lepi ovaj Bantu iz Cincy-a :S
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo ko nema ESPN> http://firstrow1.eu/watch/174615/1/w...rovidence.html
            ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
            I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Mbodj najjaci za sada. Zver.
              sigpic

Comment

• Kako lose suta Providence to nije normalno, zato Cincinnati pogadja sve.
                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• 14% iz igre ima Providence, to ce se kad-tad promeniti, samo da pozure malo inace ode tekma. Cotton uzeo samo 3 suta, Batts 0 od 5.
                  sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Dobro za sada Providence probija ovaj presing, ali ne zavrsavaju akcije. Sa druge strane fantastican napad Cincy-a za sada, bolesna minijatura Kilpatrick-a malopre.
                    Umore se dok to probiju. Daleko igraju od koša jer su ih stisli. Kretnja bez lopte bi trebala da bude bolja kao i pregled igre. Neke otvorene pasove nisu dali. Pokazali su na time outu analizu.
                    ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                    I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Kakvo citanje odbrane i cut Cotton-a, tu se vidi talenat.
                      sigpic

Comment

• Joj pa što promaši tako dobar backdoor!

Imena: Cashmere, Cotton, Council...
                        Last edited by MarkedOne8; 13-03-13, 16:38.

sigpic

Comment

• Silazna putanja covece
                          sigpic

Comment

• Sorcevi Bearcatsa objasnjavaju!
                            sigpic

Comment

• Sta radi JaQuon, nema ovde ljubavi, zatvorise tekmu za 10 minuta.
                              sigpic

Comment

• Jos 2-3 ekipe nose sorceve na onakav fazon sada samo ne znam koje.
                                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Working...
                                X