Comment

• Just... awesome
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Prelep potez Younga,a onda Derrick ponovo u poslednjoj sekundi

Comment

• KAKO JE BOLESTAN!
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Indeks Derona Vilijamsa za veceras iznosi 84.6

Comment

• Ubode Lu trojku
              sigpic

Comment

• Originally posted by Drazen 3 View Post
                Indeks Derona Vilijamsa za veceras iznosi 84.6

Deng konacno!

Comment

• Fila radi sjajan posao na ofanzivnom skoku- 16 komada, to je automatski nekih 15-tak napada vise. Mislim da je to prevaga. A uzivanje mi je gledanji njih- bukvalno svako moze da te sahrani i ne znas sta pre da pokrijes.

Kazem, samo iskontrolisati defanzivni skok.

Comment

• Pa konacno Lu majku mu... Extra smo otvorili cetvrtinu, mozda bi Thibs mogao da odmori Derrick-a par minuta, mada isto je moguce da ce ga tako izbaciti iz ritma, tako da bih ga ja zadrzao u igri do kraja.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I jos jedna Resava ovo Chicago bez nekih vecih problema do kraja, odlicno su otvorili cetvrtinu..

EDIT: Lu u seriji
                      sigpic

Comment

• Da se ti pitas igrao bi 48 minuta

Comment

• Thibs da odmori nekog? Mozda, ako je na ivici kolapsa. Mozda.

Comment

• Jbt, kako zastrasujuce izgleda kada nas uhvate ova zuta minuta, koga to pogodi, nema mu pomoci.

Comment

• Boze, hvala ti sto imam privilegiju da gledam ovo...

Doug zna da jedina stvar koju ne sme da dozvoli, to je da Rose diktira tempo igre. A, upravo to se desava u zadnjih par minuta.
                              sigpic

Comment

• Osim sto Rose-a cuva Iggy, i u odbrani ga u svakom punom napadu optereceju, prvo Turner ga stavlja na niski post, pa onda Sweet Lu izolacija itd...

Edit: FIla je stvarno strasna iz tranzicije, Tadd Young je u tome jedan od boljih visokih igraca.

Comment

Working...
                                X