Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A di ga je sada mali žuti Džeremaja protiv raspalih Hornets-a? 'Ajde Džeremajo, ubrzaj, zapni, zapali!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
      Vejdova prva trojka ove sezone!
      p.s. - Ovo cudno zvuci
      Čini mi se da je komentator rekao ove godine.

Comment

• Jel potpisao J.R. za NY? Zvanicno...?

Comment

• Nije zanimljivo da ih Lin rasturi odma na pocetku,sad treba da bude neki epic comeback ili tako nesto.

Comment

• Originally posted by Charles M. Burns View Post
            Čini mi se da je komentator rekao ove godine.
            Sta je rekao komentator?

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
              Jel potpisao J.R. za NY? Zvanicno...?
              Jeste, nece igrati najverovatnije ove sedmice, mada postoji mala sansa da bude u ekipi vec u nedelju.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dal je uspeo da izgubi 5 lopte, a jos nije gotova prva cetvrtina? Tek sad sam se ukljucio u utakmicu.... O.o

Comment

• Bem ti sudije da ti bem Sta sviraju Pekovicu

Ajde Linu to svirajte

Comment

• Aha, okej, hvala T-Mac

Comment

• Nista buraz, zato smo tu, i ja sam zaboravio da postavim clanak u temu sa vestima, kasnije cu.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                        Sta je rekao komentator?
                        Rekao je prva Vejdova trojka ove godine (2012.).

Comment

• Džeremaja 2 od 5 iz igre i jednu asistenciju. Jao Džeremajo ala će te James strpa u džep. Ima da budeš opet na svim naslovnim stranicama ali ovog puta žute štampe.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                          sigpic
                          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                          - 4xMVP -

Comment

• Komentator:
                            Da li Darko vata beleske?

Konacno ova velika ljudina od Pekmena postaje poznat (i priznat) sirom sveta. Nastavi ovako momcino,buducnost je pred tobom!

EDIT: Ne znam sta je komentator rekao,ali ovo je Wade-ova prva trojka ove sezone

Comment

• Bilo bi zanimljivo da potpisu sad i W.Chandlera, posto je i on igrao u kini... al mislim da nema vise para u salry cap-u..

Comment

• Ryan Anderson je stvarno nesto neverovatno, krilni centar, a ima ruku i izbacaj klasicnog sutera, just unbeliavable...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X