X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Milwaukee je gomila debila.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajzea 10 poena u prvoj cetvrtini. Kakav mali car

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
        Ima li neko dobar stream za Majami?
        http://www.firstrowsports.eu/watch/1...iami-heat.html

Možda i nije najbolji, ali vrši posao.

Comment

• Dobrodosao Charles

Comment

• Charles, dobrodošao i bolje nas našao!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Kaman sutira sa poludistance neverovatno otkad se vratio u ekipu, ali neverovatno, covek pogadja bez koske svaki otvoren sut.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jimmer dobro igra za sad

Stvarno ima prelep sut.

Comment

• Hvala.

Comment

• Ma dajte, pa igraju protiv clevleand-a, nije to toliko merodavno, nek divljaju tako protiv bulls-a... pa onda ok, a ovako ispada, da je i Radmanovic mvp, protiv clevleanda, ako krene da pogadja u seriji...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Kaman sutira sa poludistance neverovatno otkad se vratio u ekipu, ali neverovatno, covek pogadja bez koske svaki otvoren sut.
                      Sad će on u Heat, da još malo pojača ovu monstruoznu mašineriju za pravljenje mlevenog mesa.

sigpic
                      - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
                        Ma dajte, pa igraju protiv clevleand-a, nije to toliko merodavno, nek divljaju tako protiv bulls-a... pa onda ok, a ovako ispada, da je i Radmanovic mvp, protiv clevleanda, ako krene da pogadja u seriji...
                        Ne, ne Joco. Ne pratiš radnju fabule. Nije poenta u Cleveland-u već u igri Heat-a. Može bilo koja ekipa da je u pitanju, ako Heat bude ovako igrao proći će svi kao Cleveland.

sigpic
                        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by joca989 View Post
                          Ma dajte, pa igraju protiv clevleand-a, nije to toliko merodavno, nek divljaju tako protiv bulls-a... pa onda ok, a ovako ispada, da je i Radmanovic mvp, protiv clevleanda, ako krene da pogadja u seriji...
                          Steta sto nisi pratio PO prosle godine

Comment

• Jao bre, sta je ovo, kakvi su ovo dresovi NO? O.o
                            U cast Jamajke?

Comment

• Vejdova prva trojka ove sezone!
                              p.s. - Ovo cudno zvuci

Comment

• @emil_portnoy

Ajde dobro, nisam, ti ocigledno znas bolje od mene, sta sam radio prosle godine verovatno je onda Miami osvojio titulu, prosle godine...

@Branislav

Pa dobro, to je ok, samo po komentarima, ja sam mislio da razbijaju neku jaku ekipu, samo kazem da to nije toliko merodavno, ako razbiju klivlend, koj je prosle sezone imao najgori skor u ligi...
                                A i nisam gledao, gledam NY...
                                Last edited by joca989; 18-02-12, 01:37.

Comment

Working...
                                X