X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Lebron is on fire
    Edit: Bane, mvp - steta sto propustate ovo
    Last edited by Emil_LBJ; 13-02-12, 01:51.

Comment

• Sprdnja sa jednom od najjacih ekipa istoka..

Nadam se da nece pustiti Wade-a i James-a da se odmaraju, treba stoku otresti posteno...
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
        Sprdnja sa jednom od najjacih ekipa istoka..

Nadam se da nece pustiti Wade-a i James-a da se odmaraju, treba stoku otresti posteno...
        A valjda nece, treba i statistika da se nabija

Comment

• Ma gledam samo nisam online. Najgora su oni ekipa u NBA. Hands down.

Comment

• Gledamo Orlando?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Gledamo Orlando?
              Gledamo, naravno. Ako neko nadje "predobar" stream, neka okaci.

Comment

• http://www.lshunter.tv/streams/1/lshnba1.html

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                  Gledamo, naravno. Ako neko nadje "predobar" stream, neka okaci.
                  http://www.rojadirecta.me/goto/event...me/canal-1.php
                  Nije predobar al valja.

Comment

• Kaze komentator za Pekovica: Some say the strongest man in the NBA <3

Comment

• Dva najbolja centra na svetu jedan protiv drugog PEKMEN dobro poceo

Comment

• vec 5 skokova i uz to 5 poena
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                          Kaze komentator za Pekovica: Some say the strongest man in the NBA <3
                          Pa pogledaj sta radi najjacem centru lige bree, 5p, 5sk za sada...
                          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                          -Jürgen Klopp

Comment

• Za sada uptempo igra sto vise odgovara Magic-u koji je poceo ludacki za 3, mada su promasili zadnje dve trojke cini mi se Hedo i J-Rich. Imace svojih sansi Minnesota ovde itekako.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by rondo;706119[COLOR="#FF0000"
                              ]Dva najbolja centra na svetu[/COLOR] jedan protiv drugog PEKMEN dobro poceo

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Za sada uptempo igra sto vise odgovara Magic-u koji je poceo ludacki za 3, mada su promasili zadnje dve trojke cini mi se Hedo i J-Rich. Imace svojih sansi Minnesota ovde itekako.

Cini mi se lagan kec, Minny igra afwul 2nd half.

Comment

Working...
                                X