Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mislim da NY još nije poveo na ovom meču, ako se ne varam...
    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Jesu vodili nesto malo na pocetku, 2 razlike cini mi se. Samo da nam se ovo ne obije o glavu, trebala je biti gotova utakmica pre 5 minuta.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Drama na kraju, Knicksi imaju sansu

Comment

• Smesni napadu NY, prevedu loptu, 2 bloka za Mela, i onda on na ulaz protiv petorice
          sigpic

Comment

• Moguće, kad se stalno menjalo vođstvo a kad su samo pogađali kod NY Fields i Amar'e...

Melo clutch, čekamo te...
            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Cak sam i ja znao da ce ici na trojku za Amare-a.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E jbg, mada ne može ništa da se zameri STAT-u...
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• Dobijenu utakmicu su zakomplikovali, ali dobro, sve se dobro na kraju zavrsilo.

Comment

• Koji kurac se pravi faul kad nemaju vise TO-a i gube 4 razlike, Thibs jeb'o sam te u usta ako ovo ode u produzetak.
                    sigpic

Comment

• Ovog je definitivno uhvatio Lebron-ov sindrom...
                      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Jedva.
                        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Mogao je Melo da ode jos metar,dva...al' ajde

Zasluzena pobeda Bullsa

Comment

• Da je promasio isao bi na neomascen kolac odma'. Dobra utakmica, trebalo je ovo da bude gotovo mnogo pre ove penal zavrsnice, al' kad imate toliko ocigledan mismatch na jednoj strani, tesko je igrati odbranu. Hvala Bogu pa je pogadjao otvorene suteve u napadu.
                            sigpic

Comment

• Klupa NY (Douglas) samo 6 poena... STAT je bio izvanredan!
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Dobro vece dobri ljudi
                                Da li ima neko (npr Ernesto) dobar stream za Boston nocas

Comment

Working...
                                X