X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Derrick se sprda...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Derrick se sprda...
      Moze strim? Posto treba da spavam a ne mogu, u pola 7 moram da idem da mi vade krv.

Comment

• Evo Dzoni

http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327

Ja ispit u 9, odgledam tekmu, pa da ponavljam do pocetka, malo sam odspavao par sati.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nikad nisi umeo sa strimovima.
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ko te jebe, necu sigurno da slusam one Spance sa roja-e.
            sigpic

Comment

Ko te jebe, necu sigurno da slusam one Spance sa roja-e.
              Pa vidis da ne radi... sta ti gledas.

Daj coveku normalan strim.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Evo sta mi kaze Mac : Channel has been removed due to copyright infringement.

Al' hvala u svakom slucaju hahaha. Ako, ako, ti ispit, a mene ispituju da li umirem ili ne.

Comment

• http://www.firstrowsports.eu/watch/1...ago-bulls.html

Dzoni,nadamo se da umires

Erni is back bitches

Comment

• Ja gledam tekmu na tom strimu keve mi...
                    sigpic

Comment

Ja gledam tekmu na tom strimu keve mi...
                      I sve pijano i sve drogirano...

Comment

Ja gledam tekmu na tom strimu keve mi...
                        Ti si lud. Prs`o si od knjige 100%

Comment

• Ljubo hvala na lepim zeljama i strimu.

Mac, ti si se bas zaljubio kad gledas utakmicu na strimu koji je zatvoren.

Comment

• Ja gledam na ovom Mac-ovom, ne znam za vas... Grmi strim.

Comment

• Znate kako odbrana treba da se igra nogama bez koriscenja ruku? Booz je ocigledno shvatio obrnuto...

EDIT: Duvajte ga svi
                              sigpic

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
                                Ljubo hvala na lepim zeljama i strimu.
                                Nema na cemu

Mac prop'o nacisto...

Rose moze da im utrpa 50 poena,ali nema potrebe

Comment

Working...
                                X