This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Ma vratice se on u formu,polako...Nije toliko bitan poraz u reg. delu sezone, opusti se

Nek se nosi tamo gde ne smem da napisem.

Comment

• Wade - najbolji igrac Milvokija veceras.

Comment

• Kako sudije pomazu odvratnoj Oklahomi

Comment

• Ibaki je trebalo 6 poena za triple double. Imao je 11 skokova i 11 blokadi

P.S. Streamovi su veceras bili pateticni...

Comment

• http://www.nbaliveonline.com/nbalive...0York%20Knicks
            Evo vam link za proglasenje igraca koji ce igrati na All Star-u!

Comment

• http://www.rojadirecta.me/goto/event...om/canal-1.php

Bullies - Knickerbockers

Opet no Rip, no Lu, ocekujem da nas razvale jer je poznato kako se povampire protiv najjacih ekipa.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ukljucujem se i ja u mec

Sta sam propustio?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Ukljucujem se i ja u mec

Sta sam propustio?
                  8 poena 6 asistencija
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• CJ je fantastican ove sezone, mora se produziti ugovor sa njim, tesko cemo naci boljeg backup PG-a, osim ako nisu tacne one price da Kurt zeli po svaku cenu da zavrsi karijeru u Bulls-ima i da ce igrati za vet minimum. Amare-a nema ko da cuva osim Jo-a, sve ostalo su mismatch-evi.
                    sigpic

Comment

• Ajmo Thibs, sad CJ-Derrick backcourt, to bih mnogo voleo da vidim.

Gde ste bre ljudi, sta smo se ovako raspali u pm...
                      sigpic

Comment

• Watson se zajebava sa Knicksima...Thibs ne moras da vracas Derricka na parket

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          CJ je fantastican ove sezone, mora se produziti ugovor sa njim, tesko cemo naci boljeg backup PG-a, osim ako nisu tacne one price da Kurt zeli po svaku cenu da zavrsi karijeru u Bulls-ima i da ce igrati za vet minimum. Amare-a nema ko da cuva osim Jo-a, sve ostalo su mismatch-evi.
                          100% najjaci back up play lige. Moj pick bio Mejnor zbog neverovatnog fit-a koji je u Oklahomi ali sada kada je season out. Definitivno CJ.

Comment

• Drze se Knicksi bogami. Nije mi jasno kako uspijevaju da izdrze najjace timove a gube od nekih kretenskih ekipa?

Comment

• Apsolutno se slazem sa MVP-em...CJ je neverovatno konstantan za jednog backup igraca. Nadam se da ce ostati u Bullsima i da ce sa Rose-om ciniti najbolji pg tandem lige

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                                http://www.nbaliveonline.com/nbalive...0York%20Knicks
                                Evo vam link za proglasenje igraca koji ce igrati na All Star-u!
                                Bravo za link! Od 1:15h kada sam kliknuo, nijednom nije ukočio...
                                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                                C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                                X