Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Haha, kakav pas Boris-a iza ledja, koliko znate visokih igraca da mogu to da urade?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Diaw voli da se sprda sa NY. Protiv njih se oseća nadmoćno...
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by Krle View Post
        Diaw voli da se sprda sa NY. Protiv njih se oseća nadmoćno...
        Naravno kad je inteligentniji od cele ekipe Knicks-a zajedno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nisam gledao previse NY ove sezone, pa pitanje za one koji jesu, da li Amare/Melo bolje igraju jedan bez drugog? Amare 0 u prvoj, a evo u drugoj vec 6 i to lagano.
          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Nisam gledao previse NY ove sezone, pa pitanje za one koji jesu, da li Amare/Melo bolje igraju jedan bez drugog? Amare 0 u prvoj, a evo u drugoj vec 6 i to lagano.
            Ja sam ih gledao par puta i čini mi se da je Amare potpuno "odsečen" kada je Melo u igri. Čovek jednostavno ne može da dođe do šuta.

EDIT: Battier igra stravičnu odbranu.
            Last edited by Branislav; 25-01-12, 00:54.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Odlican prodor Henderson-a, cini mi se da je Fields pokusao da ga usmeri na Amare-a i Chandler-a, ali su ocajno bili postavljeni sto je Gerald izuzetno prepoznao i lagano poentirao.
              sigpic

Comment

• Kakva je debilcina ovaj Jeffries, pa ako ne mozes da ga stignes nemoj ga lomiti picka mu materina!
                sigpic

Comment

• Koje akcije zove Spoelstra ovo je tragedija.

Comment

• Miami, 1/4 u stanju hibernacije. Kao da su uspavani. Cleveland solidan za sada na obe strane.

sigpic
                    - 4xMVP -

Comment

• Chandler se sili protiv mocnog frontcourt-a Bobcats-a. BJ i Tyrus ftw.
                      sigpic

Comment

• Pametna igra Mela, pustio je i druge da igraju malo... Ali i potvrdio je da je najbolji asistent u ekipi.

Već sutra možda debituje Baron...
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• T. Chandler 6-6, 1-1, 9 skokova, 1 blokada, 13 poena u prvom poluvremenu.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Koje akcije zove Spoelstra ovo je tragedija.
                            Pogledaj sada šta radi Spo. Igra mu Cole, Miller i Jones. Zmija na 5. Živo me interesuje šta pokušava da uradi sa ovim kada nam Cleveland razbija odbranu?

sigpic
                            - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Mandanda View Post
                              T. Chandler 6-6, 1-1, 9 skokova, 1 blokada, 13 poena u prvom poluvremenu.
                              Reko' vec, koristi sto igra protiv sprdnje od centarske linije. Tyrus nije mekan igrac po prirodi, ali je dosta slab fizicki za poziciju na kojoj igra. BJ je BJ.
                              sigpic

Comment

• Don't fuck with BJ

Comment

Working...
                                X