• Time
  • Show
Clear All

• LAL...

http://www.rojadirecta.me/goto/event...om/canal-1.php

http://www.rojadirecta.me/goto/event...om/canal-2.php

Veetle...

http://www.rojadirecta.me/goto/www.c...ol.eu/ch1.html
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Jbt, kako ima covek mekanu ruku.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Elis!!!!!!!!
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Channing se zapalio, nece da valja ako ga bude drzalo celu utakmicu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pocelo Kobe-a da kenja na pocetku, nece ovo da valja... 35-40 cenim.

Comment

• BLOKADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                BLOKADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                Lakse malo batice, tek je prva cetvrtina.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jao koji je ovaj Kobi car, divim mu se
                  Lejkersi su gubili 10-19, i nakon 2 minute, Kobi 8 poena, i jos je neko dao ( Ron ja mislim ), i 20:19!
                  sigpic

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                    BLOKADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                    Zatresli su mi se prozori od kuce koliko se cuo udarac po ruci ;)

Comment

• Posle blokade tatica prolazi kao tajfun kroz odbranu GS-a! Udri kravicu!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

• Kobeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Erni, zar bese Shannon nije imao skok sut? Sta je ono u pm...
                        sigpic

Comment

• Al` kako mu uvek nasednu na ovu fintu. Bog.

EDIT: Sta je ovo?

Comment

• Ovom Kobiju nije dobro, prva cetvrtina 17 poena, sta da kazes liku
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                              Al` kako mu uvek nasednu na ovu fintu. Bog.

EDIT: Sta je ovo?

Brate, sutira kamena sa ramena i to mrtvi sut-skok ako sam dobro video.
                              sigpic

Comment

• Hoce promasiti ovaj Golden State koju trojku ...
                                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

Working...
                                X