This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Harrison Barnes parra tres!

Ne znam ko mi je gotivniji, GS ili Portland.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Utakmica se lomi a Denver igra sa 3 pleja, krilom i krilnim centrom

Comment

• Ladno pozar u hali u Meksiko Sitiju....odlozeno do daljnjeg

Comment

• Lud..

Comment

• Ovaj Korver je lud, sad videh podatak da je nanizao 89 trojke

Houston u problemu. Sansi imaju priliku da dobiju u gostima
            Last edited by Lord Aleksoni; 05-12-13, 03:12.

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
              Ovaj Korver je lud, sad videh podatak da je nanizao 89 trojke
              Mislis da je postigao bar jednu trojku na 89 uzastopnih utakmica?

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                Mislis da je postigao bar jednu trojku na 89 uzastopnih utakmica?
                Tako nesto. Uhvatio sam na strimu taj podatak ali nisam lepo protumacio

Comment

Tako nesto. Uhvatio sam na strimu taj podatak ali nisam lepo protumacio
                  89 trojki ne moze niko da zaredja. Mozda Bogdan

Kakva odbrana Dirka Ko bi rekao da ima to u sebi...

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                    89 trojki ne moze niko da zaredja. Mozda Bogdan

Kakva odbrana Dirka Ko bi rekao da ima to u sebi...
                    Prebaci se na Rakete. Zanimljiva zavrsnica. Bruks trojkom vratio minimalnu nadu za preokret.

Interesantno da Dwight nije puno promasio bacanja na mecu, valjda samo tri .
                    Last edited by Lord Aleksoni; 05-12-13, 03:20.

Comment

Prebaci se na Rakete. Zanimljiva zavrsnica. Bruks trojkom vratio minimalnu nadu za preokret.
                      Zanimljivije u New Orleansu

Comment

• Kakva ce tekma biti OKC - Portland...
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Koja je fora sa Hardenom veceras?
                          sigpic

Comment

• Uzimao je ocajne suteve, bar ono sto sam ja gledao. Mada generalno, cela ekipa se ispucavala, nista nisu mogli da pogode.

Kakav smehotresan faul na Russ-u, nije odbrambeni igrac kriv sto se on baca unapred kod suta.
                            sigpic

Comment

• Kako ulaze ove lopte LMA, kao kap

Comment

• To stoji, ali inace on ne uzima nesto bolje suteve, morao je 2-3 trojke zatvorenih ociju ubaciti. Jos su mu saigraci silovali maksimalno, nije se coveku igralo jednostavno.
                                Ali Dwight je igrac koji te uvek moze iznenaditi, vise bih voleo da vidim njega, McGee-a i Mike Browna u istom timu nego Bryanta, Jamesa i Mela u Lakersima.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X