Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sjajni Sansi ove sezone....bas fino igraju....i sjajno skockana ekipa....borbeno i timski igraju do maksimuma...bravo za Hornaseka....

Comment

• Kakva je bustcina ovaj McLemore.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva je igracina DMC!!!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• stream za NY-INDIANA ?

Comment

• Kakav pocetak meca Majamija,14-0.
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Dobro smo otvorili tekmu, a bilo bi jos bolje da nisu 2 trojke i jedan sut sa poludistance iscurel iz obruca.
              Beal prangija kao nenormalan!

Comment

• Igraci sa klupe nece postici ni jedan kos dok se Al i Ariza ne vrate.
                Beal mora da igra 40 minuta po utakmici

EDIT: Koliko je Jan koristan bre! Vec 2,3 ofanzivna skoka. Bravo sine, bravo.

Comment

• Bruka kako Afflalo igra ovu sezonu. Bese Chicago imao prilike da ga dovede u nekom prethodnom periodu?
                  sigpic

Comment

• Jet, ae ubi se pls!
                    ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                    I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Konacno i ta odbrana iz koje proizilazi bolesno dobra tranzicija.

Nene dominira na obe strane terena

Comment

• MATTH3WS CUDOVISTE!!!
                        sigpic

Comment

• Bradley 5/5 trojke!

Comment

• pa braune brate nacrtaj nesto...pa covjek je gori od radonjica...ljudi iz tajma auta ne mogu za 24 sec sutnuti loptu...pa jedan vasington mene srusi za tiket sve ti jebem...

Comment

• Stephenson ima stvarno neverovatnu eksplozivnost, samo jos kad bi naucio da je kontrolise..

Comment

• bredli bil

Comment

Working...
                                X