X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Snell View Post
    Sta cete sa Jeff-om onda?
    Brate iznerviram se kad ga vidim kako igra neki put. Neki put brat grize, kuca preko protivnickih igrac, a neki put uzme 6 suteva za celu tekmu. Daj nekog od ove dvojice, a sa Jeff-om ce se videti sta i kako. Igrao je na pocetku par tekmi na dvojci, pre je igrao i na poziciji 4, moze vec da se iskombnuje nesto, a ako nista drugo, mogu i da ga trejduju za nekog dobrog igraca. Ima ekipa potencijala, ali mora da padne neki bruka pik za draft. A ove godine ne znam sta da gledam
    sigpic

Comment

• Ajde Martine, sisaj mi kurac jebem te u taj sut ruzni. Isto onaj faul Gortat-u, kakva smejurija.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Tako je bre Wizardsi, zatvarajte vise.
        sigpic

Comment

• MAAAAAAAAARTEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLL
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sudije se bas trude da Minesota pobedi...

Ajde izdrzite momci!

Comment

• Hilario Nene mudonja.

Ljubo, dogovoricemo se kako ces mi zahvaliti za podrsku.
              sigpic

Comment

Hilario Nene mudonja.

Tako sto ce bar jednom u zivotu da navija za Chicago kad igra protiv Miami-a.
                sigpic

Comment

Hilario Nene mudonja.

Bodricu Bullse u sledecoj

AAAAAAAAAAAAAAAAA BRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pokazali karakter konacno! Mnogo bi vazno bilo da dobijemo Jana. Moze biti jako bitan faktor, samo da se oslobodi. Wittman je dokazao da mu veruje tako sto ga je 2 puta stavio da cuva Ljubav i oba puta je odigrao skoro perfektnu odbranu.

Webster i Beal brutalni u drugom poluvremenu

Comment

• HAHAHAHAHAHAHA
                    sigpic

Comment

• STAT je od superstara postao Perkins tip igraca

Comment

• Ipak ima i bednije ekipe od 3 navedene. Stuckey se sprda sa Knicks-ima samo tako.
                        sigpic

Comment

• Pokusao sam da iskoristim i kvotu na NY tripujuci da ce Melo i ovaj vrsni defanzivac podici ekipu na noge, posebno sto nema debelog, al' kita labava, stvarno su smece. Toliko pompe oko NY-a zadnjih x godina i na kraju nista nece uraditi, ni prismrdeli bre nisu nekom uspehu.
                          sigpic

Comment

• Pero 12 poena

Comment

• Monroe - Drummond, sjajan duo pod kosem. Steta sto 50% ekipe Detroit-a ima u glavi sam zicu koja drzi usi.
                              sigpic

Comment

• Nasao sam jos goru ekipu od Bostona, Sacramento.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X