Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koje smece od ekipe, ne bi mene mogli da brane. Da ne pricam da neko slucajno pogodi trojku.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Gde je ona odbrana od prosle sezone?

Dobra je stvar sto ce Wittman 100% da leti u narednih par dana.
      Mislim ako su normalni...

Comment

• Jos nisam gledao goru ekipu ove sezone
        Mada ova Minnesota sve pogadja, ako se smanji na 10-12 razlike do poluvremena, mozda nesto i moze da se uradi u drugom.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Veruj mi da nisam ni ja. Ustvari Juta je jedino gora...

Jos jedna dobra stvar je da cemo moci da se nadamo Randle-u
          Odoh malo da citam knjigu, polupacu komp zbog ovih mentola.

Comment

• Ko pogodi sut spolja osim Beal-a, da mu umre keva. Al' da ti Corey Brewer da trojku u onakvom trenutku, strasno...
            sigpic

Comment

• Kako volim ove suteve u trecoj sekundi napada

Comment

• Sto je najgore, ovi im se nude, trebali su do sad da budu na 3 razlike.
                sigpic

Comment

• I onda dodje Love i uval karu.

Comment

• BRADLEY BEAL! IGRAJTE ZA LJUBU!!!
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                      BRADLEY BEAL! IGRAJTE ZA LJUBU!!!

Kitu bi mi imali ovakav skor da Wall poveze 10 utakmica zdrav.

Comment

• Kakva je debilcina ovaj Gortat, jebem ga u usta da ga jebem u usta.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                          Kakva je debilcina ovaj Gortat, jebem ga u usta da ga jebem u usta.
                          Nerviras se vise od mene. Ubice te kladionica

Veruj mi, znam ovu ekipu. Necemo dobiti ovo...

Lose branimo reket i ofanzivni skok, a oni tu imaju Pekmena i Lavcugu.

Comment

• Samo Beal Bradley!

Sta pogodi ciganski pacov.
                            sigpic

Comment

• Jan se plasi da dribla loptu krv ti jebem.

Comment

• Pa ne daj mu ovo da radi jebem ti sve da ti jebem!

Comment

Working...
                                X