X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jebo te
    sigpic

Comment

• Kakvo ludilo....zamalo da zaseru stvari....17 razlike pocetkom cetvrte i 11 razlike 3 min do kraja....i onda rafalna paljba u produzetku Lilarda i Batuma i 8-2 skor....fantastican start sezone....

Comment

• Sto ce biti sa ovim Netsima sjutra, jesu li zdravi oni? Vidim da su sinoc izasli bez cijele prve petorke. Mogla bi i tu jos jedna pobjeda da pane.
        sigpic

Comment

• Moze,moze

http://www.youtube.com/watch?v=6xxlq...ature=youtu.be

Comment

• Ajmo Lakers-i, punite se
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dokle treba da broje?

Blake vec 8 asistencija.. briljira u zadnje vreme

Comment

• Neka prime i daju po 105, ja prezadovoljan

Kol'ko nepovezana igra otkad su usle druge petorke, kao da igraju Meridiana i Crnokosa.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakav manijak Jennings
                  sigpic

Comment

• Auu sta napravise Jennings i Monroe

Opet krenuli da sipaju na obe strane.. bas dobra utakmica

Comment

• Detroit goru odbranu igra od nas jbt Ne pamtim zadnji sut koji smo promasili

Comment

• Hahahaha kakav baraz Jennings-a na kraju
                        sigpic

Comment

• KG večeras 50 poena!
                          ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                          I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Originally posted by MarkedOne8 View Post
                            KG večeras 50 poena!
                            Ni na NBA 2K ne moze toliko

Comment

• Wes 4 trojke lagano. Portland mnogo raznovrsna ekipa, mogu da ti urpaju kos na milion nacina.
                              sigpic

Comment

• Bas krenulo KGa, 6/6 iz igre

Comment

Working...
                                X