Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Davis bez sumnje postaje superstar.. kakva zver, 'ladno dobija MVP uzvike Rastavio nas na proste cinioce..

Comment

• Ko zna koliko su Spursi i GSW odneli para kladionicarima

Comment

• No Curry, no party

Comment

• Kako ce Pacersi da nabiju ove bednike iz Brooklyna...
          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
          -Jürgen Klopp

Comment

• Strasno zakucavanje Greena!
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Dobija ovo Brooklyn, red je da seljacima neko stane na put.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Alan Anderson !
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bese nekad spektakl gledati Majami-Boston...

Comment

• Pogledaj samo kako izgleda najvece NBA rivalstvo LAL - Boston
                    sigpic

Comment

• Jebem ti Brooklyn kad im od toliko igraca napade zavrsava Blatche.
                      sigpic

Comment

• Au kako dobra reklama sa CP3-em i Sagerom

Clippersi odlicno otvorili tekmu. A ni malo mi se ne svidja sto za Rocketse u isto vreme igraju Howard i Asik. Ne valja to nista...letece kiklop 100%.

Comment

• Зашто Спорт Клуб не преноси НБА редовно ?

Comment

• Kako lose igra Deron od pocetka sezona, imam tu srecu da mi je prvi plej na fantasy-u. Previse losih odluka za njega, bas cudno.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                              Kako lose igra Deron od pocetka sezona, imam tu srecu da mi je prvi plej na fantasy-u. Previse losih odluka za njega, bas cudno.
                              Baš sam pisao o tome sinoć. Ne znam šta mu je. Uopšte nema osećaj u rukama. dafuq.
                              ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                              I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                                Kako lose igra Deron od pocetka sezona, imam tu srecu da mi je prvi plej na fantasy-u. Previse losih odluka za njega, bas cudno.
                                Kapiram da ga jebu razne povrede, jer stvarno ne lici na NBA igraca...

Comment

Working...
                                X