X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Brew je katastrofa u kontrama.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• DeRozan za sada 2 trojke po tekmi uz 60%...

Mislim da smo dobili novog superstara

Comment

• Neeeeeeee
        Edit: Dobro je, nije se povrijedio. Ako cete mi vjerovat, krenuse mi suze

Comment

• Najveca prednost, +15 za Bobcats-e. Dosta gresaka Knicks-a.

Comment

• Navijaci Knicks-a su maloumni (ne ovi sa foruma )

Prvo su zivzdali tokom drafta zbog toga sto im je tim izabrao Shumperta,a sada pevaju "we want Shumpert" i zvizde Douglasu mucenom

Comment

• Marshon sjebao zglob, nadam se da nije ozbiljno...
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                Neeeeeeee
                Edit: Dobro je, nije se povrijedio. Ako cete mi vjerovat, krenuse mi suze
                Meni nisu suze ali kada sam vidio grimasu na njegovom licu pomislio sam gotovo je za njega narednih par sedmica ali na svu srecu dobro je.
                Inace, sjajna igra na kraju 3/4 i ponovo imamo 20+ razlike i sada ostaje samo da se ovo privede kraju

Comment

• Samo da se javim, NYK se raspada kao sto sam rekao jos na pocetku, neozbiljna showtime ekipa. You suck Tyson C. Tatica ce da izgura bez kapitena dok se ne vrati, lagano... A sto se tice razocarenja godine, definitivno sve mediocre ekipe sa istoka sem Toronta, Kejsi je to fino sredio, svidja mi se.

MVP sa crappy nokie <3

Comment

• Još koliko će D'Antoni da izdrži na ovom mestu
                    IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                    ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                    C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ovaj komentator stvarno misli da Detroit moze da se vrati i pobedi.

Btw, Jonas jebe kevu.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• James! Kakav poen, + dodatno slobodno
                        edit: ovo postaje zajebancija zesca sad, ubijamo ih.. Bosh i Cole dali 2 lijepa kosa
                        Last edited by Fanta; 05-01-12, 02:40.

Comment

• Sta radi Henderson

Comment

• Ako se Rose povredio ozbiljnije, Prince-u cu...
                            sigpic

Comment

• Vidim ja da se nisam zajeb'o što sam uzeo Gerald Henderson-a. Čovek trpa k'o lud...

Diaw i Mullens meč karijera!
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                                Vidim ja da se nisam zajeb'o što sam uzeo Gerald Henderson-a. Čovek trpa k'o lud...

Diaw i Mullens meč karijera!
                                Diaw je imao je boljih meceva, a za ovog Mullens-a ne znam.

Comment

Working...
                                X