• Time
  • Show
Clear All

• Ovaj Hido igra ko preporodjen u ovom krsu od Orlanda
    Inace koma

Comment

• Dobi izgleda Utah jadne Hornets-e...
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Jennings promasi i pobeda za Nuggets-e.

Comment

• Idemo Bobove macke!!!

(and Bulls too)
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Casspi

Jeste Gilbert glup covek...

Comment

• Bobove macke se ne sale bogami...krenuse agresivno

Comment

• Omri ce nazalost ubrzo za stalno na klupu.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Osecam da ce Maggette da napuni Cavs-e. On uglavnom nabija statistiku protiv slabijih ekipa

Comment

• Irving blokada,pa steal

Gee je dobar pickup za Cavse.

Comment

• DJ je zver.
                      sigpic

Comment

• Jamison majstor.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          DJ je zver.
                          Kako pametno covek igra...

Comment

• Za Maggette-a je iznudjivanje slobodnih umetnost. Covek to radi ubedljivo najbolje u ligi.
                            sigpic

Comment

• 14 poena, 4 skoka, 3 asistencije, idemo do triple double-a!
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Za Maggette-a je iznudjivanje slobodnih umetnost. Covek to radi ubedljivo najbolje u ligi.
                                Nije bolji od pirsa sigurno.

Comment

Working...
                                X