X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Dacha View Post
    Najcudniji

Stvarno igramo odbranu bre,ne mogu nam nista,mada nema nekih atraktivnih poteza Derricka,ali doci ce i oni
    Who cares, pusti decka da se odmori malo, em je igrao 42 minuta protiv CP3-a pre 2 dana, em ima mrtvi tendinitis, neka uzme day off kad vec ne mora previse da se cima.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I to sto kazes.Omer postaje zverina polako ali sigurno
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Rubio kida...

Comment

• Rubio goni se u 3 lepe
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• jbt dok je Dalas igrao sa visokom petorkom ovi nisu mogli prdnuti , uzeli su seriju , cim su smanjili petorku , ocaj
            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Sta ce nam Rose kad imamo CJ-a?
              sigpic

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                Sta ce nam Rose kad imamo CJ-a?

Jesi video ovaj zadnja 2 dodavanja za Booz-a?
                Bruka koliko je napredovao...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sad treba na Booza da idu

Comment

• Jesam,a videh sad i ovo

Dobro se otvara Booz u napadu,u odbrani smo perfektni,a sa ovako raspolozenim Boozom mozemo korak dalje sigurno
                    sigpic

Comment

• Kako igramooooooooooooooo

Kad Booz igra ovako, milina ga je gledati, posebno sa upgrade-ovanim Derrick-om.
                      sigpic

Comment

• Samo kaze Master Dzi poznat kao Manamen iz donjega vesa ispada bananamen

Ernesto ajde malo Kobisa nek pogura.

Comment

• Kobi 27.999 poena, sad bi trebao i 28k ( u karijeri )
                          sigpic

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Samo kaze Master Dzi poznat kao Manamen iz donjega vesa ispada bananamen

Ernesto ajde malo Kobisa nek pogura.
                            Vec drugo vece ga Afflalo odlicno pokriva u usta ga je*em.
                            "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                            odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                            fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Bullsi odvalise Memphis
                              Kakvi su smorovi ovi sto prenose Lakerse...

Comment

• Z-Bo ipak nista strasno, probace da se vrati u drugom poluvremenu.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X