• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• San Antonio Spurs - New York Knicks / Live Streaming

Comment

• SAS-NYK

sop://broker.sopcast.com:3912/134510
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Nisam stigao na prvu cetvrtinu, ali vidim da mi Bruklin vodi 5 razlike protiv Seltiksa

Idemo Netsiiiiiiiiiii
        sigpic

Comment

• Kakva trojka Green-a i preokret na kraju prvog poluvremena, idemo bre!

Comment

• Knicksi neprepoznatljivi jbt mislio sam da ce se raspasti kad se odlepise spursi. Kako igraju zadnjih par minuta Kidd podivljao

A Pierce choknuo

Edit: Izvini Pierce.
            Last edited by p4p1; 16-11-12, 03:47.

Comment

• Ovaj New Jork kida,svaka im cast odusevise me nocas,da vidim druzinu iz Miamia sta ce poraditi u Denveru?

Comment

• 'ladno i Terry promasio oba bacanja.. sta je ovo stvarno kida NYC, nek se nadaju da se Amare sto duze oporavlja

Comment

• to breeeeeeee, pobeda Bruklinaaaa, savladani Seltiksi i niz od 4 pobede za redom Odlican Wilijams i Lopez, Dzonson se iskupio u poslednjoj cetvrtini Ono sto me brine jete da u svakom mecu imaju veliku krizu, protiv Minesote su uspeli da ispuste 20+, sad su za par minuta sa +12 dosli do -5...ali srecom uspeli su ovo da izvuku

Cestitke i Niksima, neverovatan start sezone za njih
                  sigpic

Comment

• Kakva je debilcina Gallinari.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Reise i ostala braco, s cime pocinjemo?
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Reise i ostala braco, s cime pocinjemo?
                        sa Filom

Comment

• Filadelfija sut nije promasila od pocetka ja mislim
                          sigpic
                          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ja idem na Indijanu, vidio sam sve u Filu, proci ce over Holidej u 1/4.
                            Smoricu se, ali dobro ce bit za zivce.
                            sigpic

Comment

• Kakav promasaj Pola Dzordza, u pravo vrijeme sam se prikljucio, odma mi je panuo mrak na oci.
                              sigpic

Comment

• I, ja cu u Indy, eto me za desetak minuta.

Jos ima i Zona, do jaja.

http://www.rojadirecta.me/goto/zonas...me/canal-2.php
                                sigpic

Comment

Working...
                                X