Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Gasol uz kontakt nista ne moze da pogodi. Vise puta se ovo desilo.

Comment

• Splitter bio skoro skroz pod obrucem, ne znam sto je pravio faul uopste.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• To isto, ali sto Metta resava, bolji mi je Kobe i preko 3 igraca da sutne.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Kakav sut pogodi Timmy sunce ti jebem. Cudno da nema Manu-a u crunch time-u.
          Pa nista mu nije ulazilo veceras, mada bi mu verovatno uslo nesto pod pritiskom

DEFENSE!

Comment

• Kakva akcija Pop-a!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E dodjavola... ajmo sad Kobe

Comment

• Uh, kakva trojka Grina. Bas me zanima da li ce ici na produzetke ili pobjedu.
                sigpic

Comment

• Upravo ste videli sta znaci trener u profesionalnoj kosarci.
                  sigpic

Comment

• Ocajan kraj, sta bi ovo..
                    sigpic

Comment

• Probacu da odradim sutra breakdown ove zadnje akcije Spurs-a ako nadjem da je postavljen negde na YT-u lepo ceo napad.
                      sigpic

Comment

• Ron je promasio pobedu, morao je da ubaci onaj sut. Koliko god odvratan poslednji napad bio, Pau je imao Kobe-a na backdoor-u, ima covek 215 morao je to da vidi. U najgorem slucaju dva bacanja i produzetak.

EDIT: Svaka cast Pop-u za nacrtanu akciju i za stavljanje Kawhi -a na Kobe-a u poslednjem napadu.
                        Last edited by Ernesto; 14-11-12, 06:13.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Kako je mrtva ekipa ovaj Boston, ne znam da li postoji prikladniji atribut.
                          sigpic

Comment

• Kako glup faul majko moja

EDIT: Brazilian Blur

EDIT 2: Evo ga Detroit, bije 75ers-e u gostma sa 20 razlike. Morali su i oni nekog da dobiju.
                            Last edited by colke995; 15-11-12, 01:13.
                            sigpic

Comment

• Kakvo kucanje Wilcox-a sunce ti jebem
                              sigpic

Comment

• Wow, just wow...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X