Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ko bi rekao da ce Marcus Morris imati ovako vaznu ulogu u Rocektsima, pogotovo nakon drafta.

Comment

• Odlican je, sutira skoro pa kao Bertans.

P.S. Colke, letis iz ekipe ako izgubite ovo.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Douglas tri trojke za redom. Onako iz sprdnje

Izgleda da ce i Rivers odigrati svoju prvu pristojnu NBA utakmicu

Comment

• Bobove macke biju

Comment

• Nije mi jasno zasto Corbin ne ubacuje Burksa u igru. Ionako su na tojoj poziciji najslabiji, a decko stvarno zna kosarke.

Greota...Inace sam ih bas zgotivio

Comment

• Da li to Pistonsi upisuju prvu pobedu???
              sigpic

Comment

• Ma dobijamo ovo garant.
                sigpic

Comment

• SUNCE TI JEBEM ZARKO STA BI OVO
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakva muda ima T. Allen. Ibaka chase down, a ovaj facial.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Kako je podivljao komentator jos kad bi Juta ubacila trojku sad

Comment

• Veliki as Mo Williams, veliki!
                        sigpic

Comment

• Sutra uvece idemo u Brooklyn po cetvrtu pobedu zaredom

Let's go Celtics

EDIT: Najbitnija stvar, ostajem u ekipi.
                          sigpic

Comment

• Walker u stilu D. Rose-a!

Comment

• Kada CP3 ne bi imao hiljadu ukradenih na pocetku, bilo bi lepo.
                              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Dominiraju Klipersi, nema ga Lebron da izvuce kao protiv Hjustona.
                                CP3 tatica!

Comment

Working...
                                X