X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bullsi gazenje

Comment

• Dje cemo sad? Al' surimo u odbrani na startu trece, ne mogu da gledam.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E jest Parsons ocajan lebac ti jebem.

Harden ce ladno u debiju preko 40 poena dati.
        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Dje cemo sad? Al' surimo u odbrani na startu trece, ne mogu da gledam.
          Kingsi se pogubili ala igramo odbranu

Comment

• Nadjite me u Nju Orleansu.

http://www.frombar.tv/v-4/6/118/v-471810.html
            Cuj prvi maj

Comment

• Ja gledam Jazz i Dallas, eto me ako negde drugde bude cupavo.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Dje cemo sad? Al' surimo u odbrani na startu trece, ne mogu da gledam.
                Mene je bog kaznio da navijam za Bullse i PArtizan- dve ekipe koje igraju najdosadniju kosarku u celoj galaksiji. defense first!

Comment

• Ajmo Delfino majstore, pomazi Bradonji, ne sme covek veceras da izgubi bre.

I na moju molbu brat Delfino promasi konstrukciju.
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Sta im radi Joakim Gaziiiiiii
                    sigpic

Comment

• Originally posted by 3 sekunde u reketu View Post
                      Mene je bog kaznio da navijam za Bullse i PArtizan- dve ekipe koje igraju najdosadniju kosarku u celoj galaksiji. defense first!
                      Sram te bilo

Ne moze Harden sam jbt. Mozda mu Lin pomogne

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Sram te bilo

Ne moze Harden sam jbt. Mozda mu Lin pomogne
                        Miko je rekao da je on najbolji plejmejker, tako da ono, mozda ceka zadnjih 30 sekundi da uradi nesto.
                        sigpic

Comment

tu smo negde samo sto izmenim ono Partizan u Zvezdu

Comment

Neka, volim ja, samo sto je Derrick to cinio savrsenom kombinacijom odbrane za balavljenje i napada za balavljenje, sad je vec negledljivo.
                            sigpic

Comment

• Mac ukljuci se u Detroit

Comment

• Originally posted by najob View Post
                                tu smo negde samo sto izmenim ono Partizan u Zvezdu

Ajde Linsenity,ajde

Comment

Working...
                                X