Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav sut Belli-a, al' molim te ne uzimaj ih vise do kraja sezone.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mac, je li ovo nece igrati Teague?

Ili je on to treci izbor na mestu pleja?
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Pretpostavljam da je treci izbor, mada dobice veceras minutazu svakako, ne verujem da ce starteri igrati preko 15 minuta.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Wada, provali molim te ucinak velikog BJ-a.
          sigpic

Comment

• A, na drugoj strani Robin Lopez 5-5 uz 4 skoka.

NBA - Where Amazing Happens.
            sigpic

Comment

• Gledam i prosto ne verujem.

Al' kako Waiters dominira.
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Evo ga mocni Radman u igri.
                sigpic

Comment

• Ako posle 3 nedelje ne pozelim da kupim Nate-ov dres, smatracu da nisam normalan.
                  sigpic

Comment

• Mac, ko je ovaj brat sa brojem 44?
                    sigpic

Comment

• Vidi Fesenko jbt.
                      sigpic

Comment

• Fesenko, mada nemamo prostora u cap-u da ga potpisemo, tu je samo tokom training camp-a. Vreme za spavanje, dosta smo videli.
                        sigpic

Comment

• Russ 18 poena za 12 minuta

Kako je lud bre, 150% i u preseason utakmici.
                          sigpic

Comment

• Je l' moguce da niko ne gleda Heat?
                            sigpic

Comment

• Clippers-i blagi ocaj..

Sprdnja od utakmice.
                              sigpic

Comment

• Ja cu sada da se ukljucimo u drugo poluvreme...

Comment

Working...
                                X