This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Ne postoji teoretska sansa da Kelti ovo ispuste. Previse su iskusni da bi tako nesto dozvolili.
    Say what?
    Greskom ti lajkovah komentar..

Comment

• Samounistenje Ronda standardno. Nikada nisam video profesionalnog kosarkasa na poziciji pleja koji ne moze da istrci kontru.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by Miko View Post
        5 razlike da se u NBA ne moze stici ?
        Imam teoriju da ovakav Majami u sedmoj utakmici PO serije ne bi moje Wizardse dobio.

P.S. ajde Wade po stoti put te molim! Valjda ga ovaj kos trgne.

Comment

• Kakve su ovo oscilacije u igri, sunce ti jebem, i sa jedne i sa druge strane.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
          sigpic
          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
          - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
            Samounistenje Ronda standardno. Nikada nisam video profesionalnog kosarkasa na poziciji pleja koji ne moze da istrci kontru.
            Ajde i to, ali da covek vidi da mu dvojica brane igraca u jebenom cosku, a on opet pokusava da baci pas, to mi tek nikako nije jasno.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ???
              Arise, Serbia!
              You fell asleep long ago,
              And have lain in the dark.
              Now wake up
              And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Rondo unistava Boston.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post

???
                  dokaz Darvinove teorije... i dokaz da neki nisu daleko odmakli...
                  VALENTINO ROSSI #46

Comment

• Da li bi toliku stetu napravio Doc ako bi na samo 1 minut izveo Ronda cisto da se iskulira decko malo?
                    Originally posted by Brajkula
                    Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ima li Rondo mozak i levu ruku?

Comment

• Imam dva pitanja koja su off.

Prvo, u koliko sati je mec Bradley - Pacquiao?

Drugo, je l' zna neko kako se zove ona pesma u Harmonika house fazonu sto ne kad su reklame?
                        sigpic

Comment

• Preslikana game 5 za sada...

Comment

• Originally posted by Mladen View Post
                            Da li bi toliku stetu napravio Doc ako bi na samo 1 minut izveo Ronda cisto da se iskulira decko malo?
                            Ma Ronfo svakog momenta moze da pokrene igru, kada to bude uradio BOston ce opet otici na 6-10. Zato ga vredi drzati uz sve negativne posledice koje mogu slediti.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Monstrumi iz OKC-a sada gledaju i trljaju ruke od zadovoljstva.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

• Zahvalite se Rondo-u.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X