Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• sto rece moj ortak: ma, nek dobije Boston, da im vratimo za ono bombardovanje.

It is not the violence that sets a man apart.
    It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Iskreno, ja sam ovo otpisao. Ako bude pobeda, odlično. Ako izgube neka idu na odmor pa neka gledaju šta će za narednu sezonu. Posle ovakvog poluvremena stvarno mi je svejedno.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Evo na jednoj reklami ide Sinatra i prikazuju Vegas i kockarnice. Uh

Comment

• Nemoj opet samo da vas pregaze u trecoj...
          Dve trojke Reja/Pola na pocetku i da zavrsavamo ovo, pa da skautiramo Tandere polako...

Comment

• Nemojte nigde zuriti, nista ovde nije gotovo...
            sigpic

Comment

• Zaboravili ste sta je chuck reako za ovu utakmicu:
              http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

Comment

• Problem je sto je Boston na +7,a da se nisu nesto specijlano raspucali iz suta
                Koliko lakih poena iz reketa :
                Bilo bi lepo kad bi neko iz Majamia mogao 3kju da pogodi ;)

Comment

• Idemo bre!

Comment

• Kakvi bilmezi, upola ovako da su igrali, zavrsili bi posao u prosloj utakmici.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako pizdim od ovog Batijeovog postavljanja.
                      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Nek' je jednom nesto i na stranu bostona sudjeno jbt, barem reda radi
                        San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Ne postoji teoretska sansa da Kelti ovo ispuste. Previse su iskusni da bi tako nesto dozvolili.

Comment

• 5 razlike da se u NBA ne moze stici ?
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Rondove greske su toliko glupe da ja nemam reci.
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ajde bre..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X