• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ljuba90 View Post
    Neka igra 48 minuta veceras.
    Durantula style
    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Ova razlika je vise do Boston-a, kad pocnu da pogadjaju suteve i to ce se promeniti.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Emil_LBJ View Post
        Nesto ne stima izmedju Lebrona i Vejda. Primecujete li?
        Dosao si u stadum paranoje

Opusti se,valjda ce pobediti

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Polako samo, setite se sta je bilo sinoc. Igra se ovo 48 minuta, prva cetvrtina ne znaci nista.
          Pocetak utakmice preslikava onu od sinoc. Ali tesko da Boston moze demonstrirati silu kao OKC u 3/4, a plus sto nemaju igraca kao KD, to je posebno. Bice tesko za Seltikse da dobiju ovo i to jebeno mnogo.

Comment

• Za mene su Kelti i dalje favoriti da prodju u finale. Previse su iskusni i namazani,a imaju jebeno dobrog trenera.

Comment

• Ako ovo ostane ispod 10 do poluvremena, mislim da ce Boston okrenuti i dobiti.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• jebem ti stream da ti jebem prokleti, ne moras nikad da proradis

Comment

• Alen spava u odbrani...

Comment

• Odlican cut Dooling-a, Miller pomogao iz kornera i wide open trojka za Jesus-a.
                    sigpic

Comment

• Samo malo ostali igraci da udju u ritam i tu je Boston bez problema. Bitno je da je Rondo pakleno krenuo.
                      sigpic

Comment

• Ajde Mike, potreban si veceras. Pogadjaj otvorene suteve covece. Nije bila trojka ni blizu.
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Igraju kao babe u odbrani za sada
                          sigpic

Comment

• Koliko znaci Bosh. Sutra ces sada tako lako da se setas u reketu. Idemo bre!
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Lebron ne planira da promasi ove veceri.

Comment

• Sta radi covek
                                Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Working...
                                X