This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by NebojsaNS View Post
    Da Westduck ima mozak bilo bi neposteno igrati protiv njega. Ali ono ako ne platis na mostu...
    A jbg, moralo se nesto i oduzeti. Ne mozes imati onakvo telo i biti savrsen.

Problem Spurs-a sto jos moraju da odmaraju Timmy-a i Parker-a, dok ove zivotinje mogu do sutra.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• sparsi jedino trojkama mogu da prekinu ovaj momentum.

i recicu ono sto sam i pre neki dan:
      KD trenutno igra najbolju kosarku u NBA.
      It is not the violence that sets a man apart.
      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Za koje stvari on dobija faulove.

Comment

• Kako su procitali da ce Timmy baciti pas u korner.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• pa kad je koristio onaj telefon na okretanje

Comment

• Postaje jako mucno i tesko gledati kako Krofordova ekipa svaki put unistava svaku prvoklasnu utakmicu. Treba penzionisati svu trojicu.

Comment

• Kakav faul, jebem ga mutava !
                San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• Nemocni smo u ovim trenucima, daj Boze da ih zaustavimo, ali ne ide na dobro.

Comment

• Potpuno stao sut, poceli da gube lopte, kakav raspad jbt ne mogu da verujem.

Bravo za sudije btw. Oklahoma se vratila u zivot, ali sad im sudije daju tu prevagu da prelome utakmicu.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• kakvo UZASNO sudjenje

Comment

• 4 izgubljene lopte za 2 i po minuta jbt, ajde bre to opreznije malo.
                        sigpic

Comment

• MA KAKAV BRE FAUL, OVI SE SPRICAJU U MOZAK

Comment

• Kakve su ovo gluposti.
                            sigpic

Comment

• Parker nista u drugom poluvremenu sa poludistance, ali nista!!!
                              sigpic

Comment

• Umorio se Tony, 1-8 u drugom poluvremenu.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X