Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ni faul nisu mogli da naprave!? Ja mislim da ce im Pop jebati mater u svlacionici svima. Bice krvi, to je sigurno.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• OKC ode u finale..

Svaka cast, vise nego zasluzeno.
      sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Kradja, njesra.

BTW once again Mitch u fucking moron, big shot D Fish in your face.

Comment

• Jebem im sve!
          San Antonio SPURS - Tony Parker & Company

Comment

• 20 jebenih poena prednosti smo imali u picku materinu

Comment

• Kako sam se sad smorio, ova sezona je stvarno totalni raspad, bar sa moje tacke gledista.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Spursi su legija matoraca,nešto poput Milana..

Comment

• moglo je mnogo bolje da bude, to je sigurno..

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                    Kradja, njesra.
                    Čestitam brate na prognozi sa početka sezone. Da vidimo još Miami.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

• rasturili su ih u drugom poluvremenu,
                      onih 12 minuta 3/4 je za pamcenje.
                      It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                        Čestitam brate na prognozi sa početka sezone. Da vidimo još Miami.
                        Smorio sam se

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                          OKC ode u finale..

Svaka cast, vise nego zasluzeno.

Ko da sam gledao ponovo sedmu utakmicu serije Lejkersi-Boston, samo sto sam sada tim za koji sam navijao je bio poguran od strane sudija.

Kada ti kaze jedan lik koji ne gotivi SA sve ti je jasno.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                            rasturili su ih u drugom poluvremenu,
                            onih 12 minuta 3/4 je za pamcenje.
                            Trebao je da bude egal do kraja, seti se one trojke Kawhi-a sto je ponistena zbog "faula u napadu", one "tehnicke" i nekih smehotresnih faulova na Durant-u. Ne zelim nista da im oduzmem, ali cinjenica je da su im sudije pomogle. Svesno ili nesvesno...
                            sigpic

Comment

• Svaka cast OKC. Predaja stafete, jedan veliki tim je pri kraju, drugi nastaje. A sada KD i Svestenik po prsten, ostali me ne zanimaju
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                                Ko da sam gledao ponovo sedmu utakmicu serije Lejkersi-Boston, samo sto sam sada tim za koji sam navijao je bio poguran od strane sudija.

Kada ti kaze jedan lik koji ne gotivi SA sve ti je jasno.
                                A, ni prvi ni poslednji domacin koji ima pomoc sudija, koja ih pogura malo. Ali cinjenica je da ih je OKC rasturio u drugom poluvremenu.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X